husmus &2 Skrevet 24. juni 2010 #1 Skrevet 24. juni 2010 Vi trenger tøfler til barnehagen og har vel egentlig kun erfaring to Robeez. Tenkte jeg skulle kjøpe noe billigere til bruk i bhg siden jeg ikke vil at de skal forsvinne med det første. Kanskje de ikke gjør det, men allikevel. Noen anbefalinger?
LOTP i Barneparadis<3<3<3 Skrevet 24. juni 2010 #2 Skrevet 24. juni 2010 Hvis du navner dem så blir de sikkert ikke borte. Robeeze er noen av de bedre synes jeg da de f.eks ikke bruker blå ved innfarging av skinnet. Sjekk shooshoos.dk for gode tilbud. Disse sitter like bra på foten som robeeze.
Collette Skrevet 24. juni 2010 #3 Skrevet 24. juni 2010 Kan anbefale http://stores.ebay.com/Shoes-Zoo Veldig gode tøfler, slitesterke også.
Lillepusen-78 Skrevet 24. juni 2010 #4 Skrevet 24. juni 2010 Vi kjøpte skinntøfler hos Skoringen. Veldig fornøyde med dem, og har kjøpt nytt par nå. Mørkebrune, med siluett av en hund i lys brun. Finens i rosa også tror jeg. Merket er Skofus. Tror de kostet 199,-.
husmus &2 Skrevet 24. juni 2010 Forfatter #5 Skrevet 24. juni 2010 Takker for tips, da skal jeg sjekke ut disse!
FruTB Skrevet 24. juni 2010 #7 Skrevet 24. juni 2010 Vi har hatt noen kjempefine tøfler fra Bisgaard til Bo nå, i skinn - men jeg synes han blir så klam av å gå inne med de en hel dag. Så her blir det sandaler når han begynner i barnehagen - god støtte og god lufting (og anbefalt av barnehagepersonalet)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå