Anonym bruker Skrevet 24. juni 2010 #1 Skrevet 24. juni 2010 Startet i går med å erstatte måltider med nutrilett. Spiser vanlig middag med familien, ellers nutrilett. Tenkte å holde på en ukes tid. Har allerede gått ned 1 kg men det er nok mest vann, men men :-) Andre som skal ned et par tre kilo med nutrilett? Tenkte nutrilett kunne være tingen for meg. Jeg har nemlig en lei tendens til å spise altfor lite og sjelden, og da ryker jo forbrenningen i dass. Men med nutrilett så får jeg iallefall i meg litt næring gjennom dagen og selv om det er lite kalorier så er det mer enn ingenting hehe kommer også til å sette igang trening for fullt, med stepkasse, rockering, ergometersykkel osv osv :-) Får håpe jeg blir kvitt litt fett og får strammet litt opp her og der :-)
moota m storebror&lillebror Skrevet 24. juni 2010 #3 Skrevet 24. juni 2010 Jeg går på noka/nutrilett kur. Drikker noka shake til frokost og kvelds, nutrilett bar 1-2 ganger om dagen og vanlig middag. Har gått i 5 uker og gått ned 6 kg. Men jeg har masse som skal av. Målet er 30 kg fra jeg startet, så har lenge igjen, og regner med at jeg må slanke meg til jul. Jeg har ikke trent veldig i tillegg, jeg er alenemamma, og har bare bhg 2 dager i uka. Men disse dagene sykler jeg på trimsykkel.
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2010 #4 Skrevet 24. juni 2010 Jeg erstatter noen måltider med biola og frukt. Det gjelder helst lunsj og kveldsmat.Jeg spiser egentlig for sjeldent, og da lagrer kroppen min ALT!!! Gidder ikke å bruke masse penger på nutrilett ol da det er næring no i biola og frukt.Mett blir jeg og. Jeg velger å ikke erstatte middagen da jeg syns det er viktig for mine barn at mamma spiser middag med familien. De trenger ikke lære om slanking osv enda,eller helst aldri faktisk. Da kan de heller spise grønnsaker og frukt,noe jeg ikke vokste opp med selv.
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2010 #5 Skrevet 24. juni 2010 Hei :-) Godt å se at det ikke bare er meg hehe Jeg håper på å gå ned ca 10 kg, men nå i starten en 3-5 kanskje.... Jeg sliter skikkelig med å få i meg nok mat på dagtid og da ender det opp med at jeg stapper i meg på kvelden, og det er jo ikke spesielt bra for forbrenningen. Så nå håper jeg at med jevnt inntak av litt kalorier utover dagen og vanlig middag kan hjelpe til med å stabilisere ting litt. Tenker jeg setter inn hardstøtet etter sommerferien ;-) Da skal det trimmes til den store gullmedaljen her hjemme gitt :-) Er jo kjempebra å ha gått ned 6 kg på 5 uker! Det er jo den aller beste måten å gå ned på....maks 1 kg i uka :-) Men jeg håper på en liten kickstart denne uka så får vi se hvordan det går :-) Masse lykke til
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2010 #6 Skrevet 24. juni 2010 Helt enig med deg! Middagen er hellig, så den kutter jeg ikke ut. Barna mine skal ikke høre om at jeg er på slankeren, selv om de er ganske små enda.... Jeg liker ikke biola men synes faktisk ikke nutriletten er så aller værst, i motsetning til mange andre hehe Og den metter mye bedre enn jeg hadde trodd. Satser på at forbrenningen min faktisk blir bedre av denne kuren her ettersom jeg får litt næring hver 2-3 time gjennom dagen og ikke bare på kvelden og til middag ;-) HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå