Anonym bruker Skrevet 24. juni 2010 #1 Skrevet 24. juni 2010 Har en Peugeot 307 som jeg lurer på om jeg kan beholde? Får jeg plass, noen med erfaring?
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2010 #3 Skrevet 24. juni 2010 Klart du får plass til barnevogn i en 307 de har kjempestort bagasjerom. Skulle de være trangt med plass kunne du jo ha tatt bilen med til vognbutikken og sett hvor mye plass du har igjen etter de ulike typene barnevogner er pakket i bagasjerommet. Så kan du jo gå ned på størrelsen på vogna om det trengst, velge en annen modell. Kan bli svinedyr barnevogn om du må skifte bil :-)
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2010 #4 Skrevet 24. juni 2010 Jo, skulle gjerne gjort det slik, men det er visst stor mangel på barnevogner her i byen for tiden (jeg har visst termin på et meeeget ugunstig tidspunkt i følge utstyrsbutikken her...jeezez!), og den barnevogna jeg og lommeboka er enige om er på nettet. Men den er visstnok litt mindre enn en Simo kombi, så da går det vel greit :-)
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2010 #5 Skrevet 24. juni 2010 Jeg fikk plass til barn(i bærebag dengang),stor hund og simo dypvogn i en fiesta flair.Det er bare å sku,hehe Fiesta er mindre enn 307
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2010 #6 Skrevet 26. juni 2010 Hehe okei...ja den får visst bare holde så lenge!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå