Gå til innhold

Jess. Skattepenger..

Lektor Doppler med tillegg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå shopping... må ha både melk og kjøttdeig..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grattis. Om skattepengene dekker BÅDE melk OG kjøttdeig må jeg si du kan betrakte deg som en av de heldige ;)

Her ble det 1500.- att betala.... men noe aksjetap har blitt borte på veien så i oktober skal jeg nok shoppe litt jeg også ;)

Deilig med skattepenger! Nyt dem!

Skrevet

Skal til Newcastle om en drøy uke... så de får nok bein å gå på. Og det ble både melk og kjøttdeig i dag. 3 liter vin også..

Skrevet

Argh, her fikk vi bare beskjed om at kommer i oktober i stedet. Så jeg har ikke hverken mel eller kjøttdeig. Men faen så godt det skal bli med

41 000+ i oktober:o

Skrevet

Kom her også! Reddet en ellers så begredelig dag:-s

Skrevet

Retail Shopping, eller terapi-shopping er alltid en god ting.

Skrevet

jeg skal kjøpe bunad for mine... hihi.. jeg elsker skattepenger uansett hvor mye folk sier at det ikke er en økonomisk måte å spare på :D

Skrevet

Fikk mine i dag jeg og. shoppe litt i helgen :-)

Hvilken bunad blir det lammekjøtt-mannen? Den fantastisk fine rekonstruerte??

Skrevet

nei, den fantastisk fine rekonstruerte blir alt for dyr ;)

har fått mulighet til å kjøpe den fra 55 til 14 000. så jeg går for det :) om den ser fin ut på selvsakt.

Skrevet

Har du sett på finn? Der kaster de bunader etter deg. Har forøvrig blitt den glade eier av tre helt fine kommoder som ellers ville kostet meg over 6000 til 2000 i dag. Det er bare å vente, så kommer det man vil ha på finn.

Gjest sug lut
Skrevet

Ikke hvis du er vanskapt og vil ha en sær bunad, det skal jeg love deg. Da er prisen uansett sykt høy.

Skrevet

*fnis* nei de bunadene er det vel kanskje ikke mange av? Men for oss som ville vært en perfekt 38 om vi var lettere er det en del å velge i. Men jeg må heller kjøpe varmtvannsbereder.

Skrevet

ja, den jeg fant til 14 000 brukt, var på finn :)

de som de kaster etter deg, som er fra "billigprodusentene" har ikke min bunad. de har faktisk ingen av de bunadene jeg kan si at jeg har noen tilknyttningtil.

og den aller fineste. den reviderte utgaven av hedemarksbunad koster 50 000 ny. om man bare har akkurat det man trenger. så den selges langt over mitt budskjett som brukt også. den eneste gangen jeg har sett den blitt solgt brukt har vært til en nette sum av 35 000 kr. og det er bitte litt over budsjett :P

Skrevet

Neida, det er forskjell på pris på bunader, og det er logisk at de som er dyrest å lage også er dyrest på finn.

Skrevet

ja, det ma man nesten bare leve med.

men nå er det 3 bunader å velge mellom fra hedemark og selv om alle er ganske dyre, så tror jeg denne er et kupp når jeg får den brukt :)

jeg har jo en flott en fra vest-agder, men jeg har blitt for feit... hehe.

får satse på at jeg får en liten snelle til svigerdatter som kan gi meg en liten jente til barnebarn som kan arve den... hehe

Skrevet

Mulig min sønn på 13 passer i den, han er 140 lang og veier 30 kilo. Ja jeg vet at han er litt tynn, han vet det også, og det er ikke kult å være 140 når man går på ungdomsskolen..

Gjest sug lut
Skrevet

Nettopp. Jeg trenger en Vestfoldbunad 1956-modell med rødt liv og svart stakk, sydd til Jabba the Hutt. De selges sjelden.

Skrevet

hihi, sug lut, du er til tider litt løyen.

Gjest sug lut
Skrevet

Jeg er også mer enn middels pms-motivert så pass deg - jeg velger inntil videre å tro at "løyen" er hyggelig og ikke nedverdigende.

Skrevet

Har du sjekka finn? mulighetenes marked?

Gjest sug lut
Skrevet

Finn lo av meg og tilbød str minimalmenneske, dessuten med feil farger. Men jeg sjekker fortløpende. Har gjort i årevis. Den eneste gangen det kom en jeg potensielt kunne putta Jabba inn i var jeg blakk.

Skrevet

Løyen er morsom på en litt humreaktig måte, i hvert fall ut fra det jeg har oppfattet. Eller kanskje det bare er morsom uten at måten man ler på er så veldig relevant.. Ok, JEG synes at løyen betyr humremorsom. Et veldig trivelig ord, forøvrig.

Skrevet

i stavanger så sier de "løye" i stedet for morsomt/gøy.

en i klassen min sier det hele tiden, og i starten forsto jeg ingen ting... hehe

sug lut, den bunaden du ønsker deg er super duper fin :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...