Gå til innhold

Hvordan får du orgasme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

??????

Hvor viktig er det å stimulere klitoris?

Er det likt for alle?

Hva er den beste delen av samleie for deg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For meg er ikke stimulering av klitoris nødvendig i det heletatt.

Jeg er mest følsom i åpningen. Så det beste er akuratt når han trenger inn. Derfor har jeg bett han trekke seg helt ut og trenge inn flere ganger. Elsker å ligge sånn lenge.

For å få orgasme må jo tempoet økes, og noen litt kraftige støt mot slutten, så er jeg stortsett der.

Jeg tror jeg er ganske heldig, jeg vet at det ikke er like lett for alle.

Skrevet

Får sjelden orgasme uten at klitoris er innblandet. Han pleier å slikke eller fingre meg til orgasme før selve sexen.. Da hender det at det kommer en til av segselv, uten klitoris-stimuli.

Den beste delen er når jeg kjenner det kommer for han. Enda deiligere er det da de få gangene jeg er på vei selv, og vi kommer samtidig. Fantastisk... Så jeg bryr meg fint lite om et "knull" varer 2 minutt eller 20 minutt. Hehe. Heldige mannen min :P

Skrevet

Kan få orgasme av både analsex, vanlig, og klitorisstimulering. Men etter fødselen er jeg så bevisst på egen kropp under sex (mange ekstra kg, strekkmerker osv) at jeg ikke får orgasme med mindre lyset er av :(

Skrevet

Jeg stimulerer selv klitoris under samleiet. Jeg får kun orgasme ved klitorisstimuli (stimulerer selv, han gjør det, eller når jeg blir slikket)

Til gjengjeld får jeg orgasme lett, og får mange, mellom 10-15 under et vanlig samleie.

Skrevet

Tror aldri jeg har fått noe annet enn klitorisorgasme.

Når jeg onanerer bruker jeg som regel tre fingre og masserer/trykker nedover på en måte, tar sjelden fingrene inni.

Når jeg har sex men mannen hjelper jeg til selv med fingrene uansett hvilken stilling vi har nesten. Jeg synes det er deiligere med et rolig tempo enn jokk jokk full fart haha, da føler jeg ingen ting. Men kommer jo an på hvor kåt jeg er, noen ganger får jeg orgasme nesten bare av å tenke og andre ganger strever jeg får å oppnå klimaks.

Jeg tenker alltid på andre ting når jeg har sex, mannen min er oftest inni bildet men flere. Ser for meg litt forbudte ting osv.har nødt å gjøre det for å komme. Tenker aldri bare på det som sjer her og nå, nettopp sexen med mannen. Det er jo litt dumt, men har alltid vært slik etter jeg har vært i forhold en stund. Noen andre som tenker på andre ting under akten?

Skrevet

Jeg har aldri fått orgasme uten å stimulere klitoris, enten med fingre, tunge eller vibrator. Jeg elsker å få orgasme ved hjelp av fingre når han er inni meg. Det er aller best med stillinger som gjør at penis presser opp mot magen samtidig som klitoris stimuleres med fingre. Hvis brystvortene mine blir kysset eller slikket samtidig også, da er jeg i himmelen!!!

Å bli slikket til orgame kan innimellom være litt for intest for meg. Jeg elsker å bli slikket gjerne med fingre inni samtidig, men akkurat orgamen blir litt for heftig med tunge uansett hvor forsiktig han er.

Jeg synes den beste delen av samleiet er på starten og selvfølgelig slutten hvis det ender i en orgasme.Jeg synes det er kjipt hvis det varer alt for lenge.

Skrevet

Ved å gni meg tett inntil den som sitter ved siden av meg på bussen samtidig som jeg fører fingrene mine inn i meg selv. Noen ganger låner jeg hånda til min mannlige medpassasjer, men det er litt dumt hvis han går av for tidlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...