Gå til innhold

Hvor overnatte om man skal til Hunderfossen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ønsker å bo litt ålreit, da jeg har 3 barn og den minste er baby.

Trenger man mange dager i hunderfossen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syntes at det holdt med en dag, men så var vi der med en 2åring og det spiller kanskje inn? Dere kan også dra på Lilleputthammer:)

Vi leide en leilighet på Hafjell, veldig fin, til kun litt over 1000kr. Vi var da 4 voksne og 1 barn.

Jeg anbefaler deg til å undersøke det for de leier ut leilighetene og hyttene billig siden det er utenfor sesongen.

Skrevet

En dag i hunderfossen er nok. Har ikke vært der på et par år, men det var i alle fall nok sist.

Det er camping like ved parken, de har hytter eller så er det masse hoteller på Øyer/Hafjell.

Skrevet

Kan du putte inn en link? 1000 er ikke så ille. Ser det kanskje holder med en dag, men har ett stykke å kjøre og kan da besøke lilleputthammer også. Blir nok en fin ferie det :)

Skrevet

om du har små barn anbefaler jeg Lilleputthammer - Hunderfossen kan fort bli kjedelig .... mere aktiviteter for de dmå på Lilleputthammer ;)

Skrevet

Eg og føler at ein må ha ganske store barn for at Hunderfossen skal vere morsomt...Lilleputthammer er mykje bedre...Me skal til lillepytthammer i sommar...!

Me skal bu på eit hotell på lillehammer...!! I fjor budde med på Radisson SAS Lillehammer hotell. Supert og familievennlig...og ikkje så altfor dyrt heller...!!!Kan absolutt anbefalast...!

I år skal me bu på Rica victoria Hotel...

Skrevet

nettopp 5 år og 2 år.

Skrevet

5-åringen din er midt i blinken for Hunderfossen. Vi var der med en 4-åring i fjor og det var veldig bra. Kanskje litt mindre å gjøre for 2-åringen, men de har litt for de helt små også.

Det var nok med 1 dag for oss, da var 4-åringen fornøyd og hadde "førerkort" både for bil og lastebil... ;-))

Skrevet

var i hunder fossen og lilleputthammer i helga med ei på 4,en på 3 og en liten baby.

Hunderfossen var fint det,men har du smpå barn så er det bedre i lilleputthammer,der får man også leid rom/leiligheter.

Bortsett fra at vi fikk dårlig vær så var det en kjempeopplevelse for barna og de koste seg.

Skrevet

IKKE velg Hafjell Hotel & Apartments, der bodde vi når det var som varmest i fjor sommer og det var ingen god opplevelse. Air condition fungerte ikke og vinduet vi hadde var ut mot et lukket atrium, så det hjalp ikke å åpne vinduet heller. Hotellet var fullt, så de hadde ikke noe annet rom å gi oss heller. Vi skulle bo der to netter og heldigvis klarte vi å krangle oss til et nytt rom natt nr 2, så da hadde vi vindu ut og kunne lufte.

Vi var kun i Lilleputthammer og der hadde 2åringen vår det veldig bra.

Skrevet

Vi var der i fjor med to barn som da var 4 og 2,5 år gamle. Vi lå på Hunderfossen camping - i hytte. Helt greie hytter, med lekeplass rett utaforr døra. Gangavstand til campingen.

Vi var to dager i Hunderfossen og en dag i Lilleputthammer, som var like morsomt iflg. barna. Var ikke så mye folk når vi var i Lilleputthammer, så det var lite venting og lite kø.

Har også ligget på campingen rett ovenfor Lilleputthammer ett år. Helt ok den også, men det er en bekk som renner rett utafor hyttene og lite fasiliteter når en har større barn. Hadde bare ett barn den gangen, og hun var lita da. Så var med et annet par bare for turen skyld den gangen egentlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...