Anonym bruker Skrevet 24. juni 2010 #1 Skrevet 24. juni 2010 Så langt står det mellom Othilie og Anthon eller Luna og Lukas Store bror har navn på L. Hva synes dere? Det er veldig lov å komme med flere alternativ... )
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2010 #2 Skrevet 24. juni 2010 Da vi var på kurs med tvillingforeninge, og ikke minst når det blir diskutert på deres forum, anbefales det å ikke velge for like navn. Spesielt om det er samme kjønn. De to første passer sammen som søskennavn, Luna og Lukeas ble for likt. Personlig synes jeg tre barn med lik bokstav er litt rart.
Rampongi Skrevet 24. juni 2010 #3 Skrevet 24. juni 2010 Likte begge alternativene, men det kan kanskje bli litt mye L når storebror også har L-navn.. eller? At de høres ut som trillinger om du skjønner hva jeg mener.
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2010 #5 Skrevet 24. juni 2010 Jeg syntes det er kjempefint når navnene passer sammen med samme stavelser eller bokstaver. Mine barn har E navn og jeg er kjempe fornøyd med det. Det er også fint om navnene har samme ending men ofte enklere å finne med samme kjønn (Tobias og Lukas). Luna og Lukas var nydelig. Tiril og Tobias Emil og Eline Vår og August Juni og August Sivert og sunniva
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2010 #6 Skrevet 24. juni 2010 De H'ene du har puttet inn i Otilie og Anton blir litt for jålete for min smak, men ellers var det to fine navn kombinasjoner. Jeg synes søsken med lik forbokstav er litt kult jeg da.
Gjest Persille☠Kadalma Skrevet 24. juni 2010 #10 Skrevet 24. juni 2010 Othilie og Anton uten h synes jeg var fint:-) Jeg har ikke helt sansen for veldig like tvillingnavn. Mine heter Alma og Mille..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå