velsignet med to Skrevet 24. juni 2010 #1 Skrevet 24. juni 2010 Sikkert ingen som husker, men jeg hadde et sutreinnlegg her for noen uker siden om at jeg var så redd for å føde før mannen skulle rekke hjem fra jobb. Anyway, i går var jeg og (snart)storebror å henta han på flyplassen!! Fire dager igjen til termin i dag, og først NÅ føler jeg at jeg er klar til at det skal sette i gang HERLIG, jeg slipper å føde alene, føler meg LYKKELIG i dag!
Dragen... Skrevet 24. juni 2010 #3 Skrevet 24. juni 2010 Så deilig! Blir rørt jeg nå.... Kan tenke meg den følelsen du har hatt, kontra den du har nå Lykke til med fødsel:)
vimsa .-) på overtid Skrevet 24. juni 2010 #4 Skrevet 24. juni 2010 godt å høre!! godt å gjøre sånne store ting sammen....:-) kjenner gleden din, den lyser ut av teksten... he he...
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 24. juni 2010 #5 Skrevet 24. juni 2010 Signerer Vimsa over her!!!! Klemmer.
velsignet med to Skrevet 24. juni 2010 Forfatter #6 Skrevet 24. juni 2010 Ja jeg føler meg så lettet i dag, helt fantastisk!
GuttemammaTilTo Skrevet 24. juni 2010 #7 Skrevet 24. juni 2010 gratulerer så langt!! herlig å føle seg trygg :-)
Monnnna Skrevet 24. juni 2010 #8 Skrevet 24. juni 2010 me klarte det og, eg fekk mannen min heim i går ettermiddag etter ein måned på båt og no er det berre 10 dager til termin=) Godt å vete att han er heime til fødselen og dei to eldste er veldig klare for prinsen i magen no=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå