Anonym bruker Skrevet 24. juni 2010 #1 Skrevet 24. juni 2010 Har faen ikke fått skatteoppgjøret enda. Betyr sikker at jeg faen får det i oktober! helvette ta skattekontoret!!!!!!!!!!!!1 Da blir det 2 året på rad at jegfår det i oktober! fy faen!! skal bombe hele dritet ned!
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2010 #2 Skrevet 24. juni 2010 Herregud..ER du gammel? Var ikke maate paa munnbruk paa deg heller. Haaper virkelig du ikke laerer barna dine slikt spraak hvis du har noen. Til innlegget ditt. De har faktisk 3 uker paa aa sende ut oppgjoeret, og kl er ikke engang blitt 9!
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2010 #4 Skrevet 24. juni 2010 Jeg vet, skatteoppgjøret skal være klart klokka åtte for alle som får igjen i juni. Mitt er der ikke. Må selge huset mitt jeg da....
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2010 #5 Skrevet 24. juni 2010 Er bare pissed off!! jeg skriver, jeg snakker ikke høyt når jeg skriver disse ordene! Og det er penger jeg bevisst har betalt for mye av. Liker å spare penger slik. Har en faen forenklet selvangivelsene, men de amøbene klarer tydeligvis ikke å gi meg disse pengene i juni. De som ikke har fått skatteoppgjøret før i dag senest får ikke før i oktober!!!!! been there!!!
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2010 #11 Skrevet 24. juni 2010 Hvorfor kommer dette som en overraskelse? Vet du ikke om du er vanlig lønnstaker engang du da? Det er ikke tilfeldig om du får i juni eller oktober vet du. Skatteoppgjør til høsten: Næringsdrivende Selskap Lønnstaker og pensjonist som er gift med næringsdrivende får skatteoppgjøret til høsten samtidig med ektefellen. Lønnstakere og pensjonister som skattekontoret trenger mer tid til. Dette gjelder skattytere som f.eks. kan ha formue/inntekt i flere kommuner - mottatt etterbetalt pensjon - næringsvirksomhet/andel i deltakerlignet selskap - søkt om utsettelse med innlevering av selvangivelsen - opplysninger i merknader/vedlegg til selvangivelsen - differanse mellom opplysninger i selvangivelsen og innberettet beløp fra arbeidsgivere, banker mv.
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2010 #12 Skrevet 24. juni 2010 Jeg er vanlig lønnstaker. Ikke gjort noen endringer. Ikke fått skatteoppgjør på altinn. For meg betyr det at vi mister huset. Barna mister barnehageplassen sin. Vil gjerne komme med et aldri så lite FAEN jeg også
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2010 #13 Skrevet 24. juni 2010 Jeg er vanlig lønnsmottaker. Mannen min er det samme. Ingen her som er næringsdrivende. Jeg har få endringer. Eller bare en. Skal overføre halve foreldrefradraget til min mann til meg. det gjorde jeg i fjor også. Men neeei da. fikk det i oktober. Tydeligvis i år også. Dette kommer som overraskelse. jeg er vel de få som har bare uflaks, som forpulte skattekontoret trenger mer tid på da vel. :s
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2010 #14 Skrevet 24. juni 2010 De STARTER og sende ut pengene i dag..Jeg har ikke fått mine enda, men skatteoppgjøret er klart.Har ikke fått beskjed om at skatteoppgjøret er ferdig, men gikk inn på Altinn og fant det. Og siden jeg sjekket OG leverte det på nett, får jeg ikke skatteoppgjøret på papir..Så anbefaler alle om å gå inn på ALtinn og sjekke om de ikke har fått brev med skatteoppgjør i postkassa i dag. Det kan ligge kun på nettet. Pengen kan komme i dag eller om en uke..Kanskje lenger. Til HI, omdu er så avhengig av skattepengene, så skulle du kanskje spart på en annen måte? Eller er det sånn at du kanskej hører til en av ovennevnte grupper som nn0915 nevner, som SKAL ha skatteoppgjøret i oktober..For om du IKKE er en av de gruppene og ikke får skatteoppgjør før i oktober, skulle du fått brev/besjked omd et for lenge siden.. Men igjen. er du så avhengig av skatteoppgjret skal komme på dagen, så bør du slutte og spare på denne måten.
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2010 #15 Skrevet 24. juni 2010 synd for deg da at du mister huset. Jeg har bevisst betalt mye skatt. og jeg vil ha pengene mine NÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2010 #16 Skrevet 24. juni 2010 De starter å sende ut på papir og penger i dag ja! Men inne på altinn skal det være tilgjengelig fra klokka åtte. Gråter jeg nå faktisk -Hun som mister huset
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2010 #17 Skrevet 24. juni 2010 ja neste gang skal jeg spare på en annen måte! men nei. Får ikke noe brev. Hører ingenting fra dem allerede i august. DA kommer det brevet deres at jeg er en av de som får i oktober. Slik skjedde i fjor. Finn.no er en fin ting
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå