Gå til innhold

Teit å gi penger i bryllupsgave?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet hvilken sum jeg skal gi for, og kan lett kjøpe noe fra ønskelista deres for den summen. Men jeg lurer på om jeg bare skal gi pengene i stedet? Blir litt vanskelig å få overlevert gaven, litt lettere å gi penger. Men er det teit å gi penger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Absolutt ikke teit ågi penger, tvert i mot vanlig :-)

Skrevet

Kanskje mer vanlig å gi en sjekk. Ikke så vanlig at det ligger kontanter i konvolutten. Vanlig me kryssa sjekk fra banken. Vi fikk mange av det.

Skrevet

Sjekk? Finnes det fortsatt? Banken vil sikkert ha 80 kr i gebyr for å heve den ...

Skrevet

er det ikke bare å be om kontonummer da, og sette pengene direkte inn på konto?

 

det gjorde flere til oss, greit å slippe å ha masse penger og sjekker i festlokalet.

 

evt så går det jo an å kjøpe gavekort til det stedet de har lagt ut ønskeliste

Skrevet

Penger er ikke teit!

Det ønsker vi oss gjerne vi også... :-)

 

Da får vi nemlig betalt ned litt på selve bryllupet...

Skrevet

Veldig vanlig å gi penger i stedet for gaver, veldig mange brudepar bruker disse pengene på å betale bryllupet. Synest det er litt halv guffen måte å gjøre det på, men vet om veldig mange som har gjort det sånn. De fleste holder det litt hemmelig da ikke vil at gjestene skal vite om det.

Skrevet

Kjempefint å gi penger :)

Skrevet

Da blir et penger, cash kontant :) Har ikke tid/anledning til å ordne med sjekk, og syns nesten det blir teitere å be om kontonr, enn å bare gi pengene. Det vil jo være store verdier på gavebordet uansett i et bryllup enten i cash eller i gaver, tenker jeg, så man må jo ha noen til å passe litt på...

 

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...