Gå til innhold

får ikke sove!!


Maibaby:)

Anbefalte innlegg

jeg er kanon trøtt, men når jeg legger meg på kvelden får jeg ikke sove, bruker som regel lang tid før jeg sovner, og våkner alltid 3 timer etterpå for da må jeg jo tisse!!!!!!! så bruker jeg like lang tid på å sovne igjen, så er det opp å tisse igjen.... å sånn går d!!! nå sitter jeg har klokken halv 8 i ferien min, og har vært våken siden klokka 3 i natt!!! dersom jeg hviler på dagen er d ikke alltid jeg klarer å sove da heller....

tror det er mye tanker som sviver rundt i hodet mitt, skal på UL idag og grugleder meg jo til det.....hormonene spinner også kjenner jeg.... noen andre som har det slik? råd og tips mottas med takk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde de litt slik i begynnelsen jeg å.. våknet klokken seks i helger og var lys våken.. så sover jeg mer. men våkner mye om nettene og på tisse !:P

 

Håper alt er bra på ul!

Jeg var på ul på tirsdag, da så de ingen foster sa han.. kan være jeg er en uke mindre enn det jeg tror! skal heldivis på ny ul på onsdag etter helga ! håper alt er bra :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja får håpe det bedrer seg med søvnen, tar en kvil snart kjenner jeg....

 

hadde ikke kommet så langt som forventet på UL så han så bare en tom fostersekk, men han sa at det ikke var noe å bekymre seg over, at jeg nok ikke hadde kommet lenger enn slutten på uke 5, og da er jo det normalt.... satser på det, kan nok stemme med tanke på at testen tok lang tid før den ble positiv etter forventet mens, over en uke etterpå så jeg tenker at det kan være en sammenheng der.... men hadde så lyst å være lenger på vei, sånn at jeg kan si det til alle og være over 12 ukers kneiken!! men skal inn igjen 23 juli, så da får vi nok se mer ;)

 

lykke til på ny UL, ser at mange blir satt tilbake på første UL her inne så du kan nok slappe av ;) det satser iallefall jeg på!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sliter med det samme. Er død trøtt og får ikke sove. Også må jeg opp på do 3-4 ganger om natta. Tror jeg tørner snart! Har prøvd å ikke sove noe på dagen i håp om at det hjelper og det har hjulpet litt :)

 

Jeg var også på tidlig UL i forrige uke.. Da var jeg litt over 5 uker.. Da så dem også bare en fostesekk så skal tilbake igjen om en uke :)

 

Kysser fingrene for dere damer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja lykke til dåkk og ;) e løye koss heile kroppen blir så påvirka av den bittelille spiren ;) håpa me får sova litt bedre ittekvert, leste at det blei nok bedre i andre trimester, som alt annet, hehe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...