Gå til innhold

Ting jeg savner i livet mitt,

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som jeg hadde før jeg fikk barn

- være forelsket i mannen min

- være venner med mannen min nesten hele tida

- være uthvilt

- ha sex

- jobbe overtid

- ha gode følelser knyttet til kroppen min

- lese bøker

- glede meg til ferie

- ha lyst til noe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor har du det ikke i livet lengre nå da? Skjønner ikke hvorfor mange føler livet stopper opp når man får barn.

-Jeg er forelsket i mannen min, hvorfor er ikke du?

-Jeg er venner med min mann, krangler dere ofte over små bagateller?

-Jeg er som regel uthvilt, men det kommer dager og uker hvor det er lite søvn og mye å gjøre. Men det kunne skje før vi fikk barn også.

-Vi har sex, i perioder masse og i andre perioder er det litt labert

-Jobbe overtid, tja den går litt ut for meg siden jeg er hjemme med minste barnet, men min mann jobber ofte overtid.

-Gode følelser til kroppen min har jeg nesten aldri hatt, jeg er min verste fiende til å finne feil på meg selv. MEN jobber med saken og jeg lærer å akseptere meg for den jeg er.

-Lese bøker gjør jeg stadig vekk, har du unger som er oppe hele døgnet siden du ikke finner tid til det? Her legger barna seg syv og åtte om kvelden.

- Vi GLEDER oss til ferie med barna. Hvorfor gjør ikke dere det?

-Jeg har lyst på noe hele tiden jeg :)

Tror det er innstillingen din som er feil jeg.

Skrevet

Kjenner meg igjen i punktet om å være uthvilt søvn er jo mangelvare uansett. Men ellers er jeg enig med den andre anonym her at innstillingen din kan endre veldig mye.

Hvem savner å jobbe overtid? Huff :-)

Skrevet

Hehe, ja her i huset sliter vi også i perioder med lite søvn. Men det som hjelper oss gjennom de periodene er å holde oss i aktivitet hele dagen. IKKE finn på å sette deg ned på rompa og late deg, DA forsvinner det siste du har av overskudd i kroppen.

Den beste medisinen på å våkne her i hus er å komme seg ut i frisk luft. Selv om det ikke frister så mye, men så er det alltid godt når vi først kommer oss ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...