Anonym bruker Skrevet 24. juni 2010 #1 Skrevet 24. juni 2010 Som jeg hadde før jeg fikk barn - være forelsket i mannen min - være venner med mannen min nesten hele tida - være uthvilt - ha sex - jobbe overtid - ha gode følelser knyttet til kroppen min - lese bøker - glede meg til ferie - ha lyst til noe
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2010 #2 Skrevet 24. juni 2010 Hvorfor har du det ikke i livet lengre nå da? Skjønner ikke hvorfor mange føler livet stopper opp når man får barn. -Jeg er forelsket i mannen min, hvorfor er ikke du? -Jeg er venner med min mann, krangler dere ofte over små bagateller? -Jeg er som regel uthvilt, men det kommer dager og uker hvor det er lite søvn og mye å gjøre. Men det kunne skje før vi fikk barn også. -Vi har sex, i perioder masse og i andre perioder er det litt labert -Jobbe overtid, tja den går litt ut for meg siden jeg er hjemme med minste barnet, men min mann jobber ofte overtid. -Gode følelser til kroppen min har jeg nesten aldri hatt, jeg er min verste fiende til å finne feil på meg selv. MEN jobber med saken og jeg lærer å akseptere meg for den jeg er. -Lese bøker gjør jeg stadig vekk, har du unger som er oppe hele døgnet siden du ikke finner tid til det? Her legger barna seg syv og åtte om kvelden. - Vi GLEDER oss til ferie med barna. Hvorfor gjør ikke dere det? -Jeg har lyst på noe hele tiden jeg Tror det er innstillingen din som er feil jeg.
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2010 #3 Skrevet 24. juni 2010 Kjenner meg igjen i punktet om å være uthvilt søvn er jo mangelvare uansett. Men ellers er jeg enig med den andre anonym her at innstillingen din kan endre veldig mye. Hvem savner å jobbe overtid? Huff :-)
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2010 #4 Skrevet 24. juni 2010 Hehe, ja her i huset sliter vi også i perioder med lite søvn. Men det som hjelper oss gjennom de periodene er å holde oss i aktivitet hele dagen. IKKE finn på å sette deg ned på rompa og late deg, DA forsvinner det siste du har av overskudd i kroppen. Den beste medisinen på å våkne her i hus er å komme seg ut i frisk luft. Selv om det ikke frister så mye, men så er det alltid godt når vi først kommer oss ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå