Gå til innhold

Ang spåing...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser at det er noen som blir spådd gratis her på forumet, og av disse er det en del som er så frekke at de spør om å få en runde til på kjøpet. "kan du spå på typen også" osv. Skjønner dere ikke at spådama bruker mye tid og energi på å spå dere og ta det er faktisk utrolig frekt å spør om å få mer gratis?? Blir irritert av slike snyltere.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje du skal ta deg en kopp te og ro'an? Finnes værre ting å irritere seg over kjære deg. Hun ene på "LAILA"-tråden spurte jo om hun ville spå med typen sin sammen, siden hun spådamen sa hun kunne spådd de sammen om hun hadde hans dato også? Vil tro spådamen ikke spår om hun ikke vil, ikke har tid eller blir like irritert på slike snyltere som det du blir.

Ta deg en te-pose og legg deg. Sov godt, tenk på noe annet og drøm søte drømmer.

Skrevet

Enig! Sier bare en ting her og det er at jeg kun spår en person per navn! Veldig krevende for meg å bruke så mye energi på å legge tarotkort og lese folk!

Hilsen meg som spår i tarotkort basert på navn!

Skrevet

Forstår meg ikke helt på dere jeg jenter, her blir mann spådd gratis. Så sender dere klage inn til moderator å ber de fjerne innlegga.. Hva er vitsen? Nå er det mange som har blitt spådd ,men ikke har fått lest sitt spå,pga at noen har bedd Bim fjerne innlegga..

Skrevet

Jeg har ikke sendt inn en eneste jævla klage ditt nek, jeg sa bare at det er utrolig hvor frekke folk kan tillate seg å være, skal ha og ha og ha og ha, uten tanke for at det koster tid og energi for noen andre!

Skrevet

Anonym (du som er HI )

Ja,du har rett at vi bruker mye tid og energi på å spå.. Men når jeg fikk spørsmål om jeg kunne spå henne engang til, så sendte jeg svar tilbake at jeg kunne se på henne seinere.. For det er viktig for meg at alle får prøvd å bli spådd. Derfor begrensa jeg det til slutt. til maks 2 spørsmål pr person.. Det er lov å prøve seg, ingen skade skjedd.. Jeg tar det jeg får tid til...

;) Ha en fin dag alle sammen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...