Anonym bruker Skrevet 23. juni 2010 #1 Skrevet 23. juni 2010 Samboeren min har ei veninne. De har vært venner lenge. Lenge før jeg traff han. (hun jenta er forresten bifil) Så hun er litt guttete.. (ikke at det har så mye med saken å gjøre men) Uansett, hver gang hun sender mld til samboeren min, så er det ALLTID sexrelaterte mld.Som fks: Jeg er naken i dusjen, så ringer etterpå. Når han spør om hun har funnet seg noen kjæresten enda osv og hvordan det går med henne, så skriver hun: Ikke knullet noe enda nei, men det er veldig mange deilige jenter her som stadig er naken;) Osvosv.. Bare sånt snakk hele tiden!! Jeg liker det IKKE, men samboeren min bare lar henne skrive det hun vil. Han svarer henne ikke når hun skriver sånt, Men jeg mener hun ikke respekterer meg som kjæresten hannes når hun sender sånne mld. Det er greit at de er kompiser, men hvorfor MÅ hun bestandig skrive mld om at hun er naken osv? Jeg blir skikkelig forbanna.. Også blir jeg forbanna over at samboeren min ikke "bryr" seg.. Hva mener dere?
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2010 #2 Skrevet 23. juni 2010 Jeg mener at man ikke kan ta voksne mennesker som skriver "hannes" på alvor.
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2010 #5 Skrevet 23. juni 2010 jeg kan forstå deg godt.. man blir sjalu uten at det er riktige ordet heller.. et vennepar av meg tok opp det samme sist (eller hun gjore) da venninnen hans holdt på sånn.. jeg føler det er harry, å jeg oppfatter det som markering.-. helt enig.. det er ikke respekt.. jeg ville aldri sendt sånn til mine kompiser..
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2010 #6 Skrevet 23. juni 2010 Hadde nok irritert meg grønn selv, men sålenge samboeren din ikke bryr seg eller ikke svarer når hun skriver sånt er det liksom greit. Du får begynne å sende skikkelig dirty meldinger til samboeren din, som overgår det hun skriver. Når han er på jobb kan du sende meldinger som "Når du kommer hjem fra jobb, finner du meg naken og våt i dusjen.", skrive hvordan du syntes forrige sexen deres var i detaljer og ja. Det kan kanskje hjelpe deg litt, også er det jo pirrende for gubben din!
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2010 #8 Skrevet 23. juni 2010 Han er ikke intressert i henne. Hun er muligens intressert i han, hun markerer seg, og har null respekt for deg. Han vil ikke såre henne eller gi henne makta ved å bry seg. Hev deg over det, for hun har tapt.
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2010 #9 Skrevet 24. juni 2010 Jeg hadde ikke følt meg truet på noen måte, men hadde vel begynt å lure på hva som egentlig befant seg i toppetasjen hos hu der. Ingen normale mennesker er så fiksert og skriver sånn konstant etter min erfaring
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2010 #10 Skrevet 24. juni 2010 Hi her. Det er liksom ikke bare det heller.. Han hadde sendt henne ei mld først denne gangen her. Da hadde han skrevet blir det noe pels på deg da? Pels vil si dame... Den mld hadde han slettet!!! Å jeg lurte på hvorfor han hadde slettet den mld, da sier han at det er fordi han ikke orker at jeg overdriver.. Men det slår jo tilbake på han, når jeg finner ut at han faktisk har SLETTET den første mld! Da blir jeg jo rasende.. Mulig jeg overreagerer, men jeg syns det er slemt.. Og ikke nok med det- men når jeg blir sint, så sier han at han ikke orker å bry seg om jeg er sint.. Siden jeg er det så ofte?! Altså, han må jo forvente at jeg blir sinna når det er forskjellige ting i forrholdet som ikke er som det skal osvosv.. Alle blir jo sinna/skuffa og lei seg i et forrhold.. Så han brydde seg ikke i det heeletatt igår da jeg var frustrart over mld. Også presterte han å si at han ikke har følelser for meg når jeg er sur... DET syns jeg var en slem ting å si til kjæresten og samboeren sin. Så når han sa det så gikk jeg bare.. Ble helt stum...:s
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2010 #11 Skrevet 24. juni 2010 Jeg sendte henne forresten et brev på facebook... Hva syns dere om det? Hei ....... Jeg tenkte kanskje at du bare vil vite at jeg leser mld til ........., og jeg må si at jeg ikke setter 100% pris på at storparten av mld inneholder snakk om nakenhet.. Dere er sikkert gode venner å alt det der.. Og det er helt sikkert bare tullesnakk, men jeg kjenner at jeg reagerer litt på det. Jeg skriver ikke sånt til mine kompiser liksom:p Jeg er ikke sur eller noe sånt, men tenkte bare å informere deg. Ha en fin dag videre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå