Anonym bruker Skrevet 23. juni 2010 #1 Skrevet 23. juni 2010 http://wildlifemysteries.files.wordpress.com/2009/05/montauk-monster.jpg
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2010 #5 Skrevet 23. juni 2010 Syns det så for jævlig ut jeg. Ser ut som en hund eller noe som har vært død en stund.
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2010 #6 Skrevet 23. juni 2010 Hund? Griser har vel ikke såpass med pels? I alle fall ikke griser på den størrelsen der.
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2010 #8 Skrevet 23. juni 2010 Griselik har jeg sett mange av i ulik grad av forråtnelse, og jeg kan love deg, de ser ikke sånn ut.
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2010 #9 Skrevet 23. juni 2010 Ville griser har pels! Men jeg er enig, det kan være en hund som har ligget lenge i vann... uansett: MOTBYDELIG BILDE!!
Lunapuna1985 Skrevet 23. juni 2010 #10 Skrevet 23. juni 2010 Man kaller det et Montauk Monster. Det er en uidentifisert skapning som angivelig er skylt i land, døde på en strand i nærheten av forretningsdistriktet i Montauk , New York , i juli 2008. Basert på mønstre og detaljer om forlabbene, tror man at det var en vaskebjørn .
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2010 #11 Skrevet 23. juni 2010 Ja men en vaskebjørn ser da ikke sånn ut i ansiktet. Syns det ligner enten en bullterrier eller en tykk labrador. Tennene ligner hvertfall veldig på hundetenner. Og hengeørene kan jo minne om en labrador.
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2010 #12 Skrevet 23. juni 2010 Synes det ligner et villsvin. Pga pelsen, + at det ser ut som en støttann som ligger nede i sanden..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå