Gå til innhold

Hva slags dyr er dette?? (link til bilde)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et montauk monster, så klart :-)

Skrevet

Ser ut som et griselik...

Skrevet

Syns det så for jævlig ut jeg. Ser ut som en hund eller noe som har vært død en stund.

Skrevet

Hund? Griser har vel ikke såpass med pels? I alle fall ikke griser på den størrelsen der.

Skrevet

En halvråtten hund.

Skrevet

Griselik har jeg sett mange av i ulik grad av forråtnelse, og jeg kan love deg, de ser ikke sånn ut.

Skrevet

Ville griser har pels! Men jeg er enig, det kan være en hund som har ligget lenge i vann... uansett: MOTBYDELIG BILDE!!

Skrevet

Man kaller det et Montauk Monster. Det er en uidentifisert skapning som angivelig er skylt i land, døde på en strand i nærheten av forretningsdistriktet i Montauk , New York , i juli 2008. Basert på mønstre og detaljer om forlabbene, tror man at det var en vaskebjørn .

Skrevet

Ja men en vaskebjørn ser da ikke sånn ut i ansiktet. Syns det ligner enten en bullterrier eller en tykk labrador. Tennene ligner hvertfall veldig på hundetenner. Og hengeørene kan jo minne om en labrador.

 

Skrevet

Synes det ligner et villsvin. Pga pelsen, + at det ser ut som en støttann som ligger nede i sanden..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...