Anonym bruker Skrevet 23. juni 2010 #1 Skrevet 23. juni 2010 Jeg forsøker å gå litt ned i vekt, og tenkte at det kunne være lettere nå som jeg fullammer. Men vekta står stille, og jeg føler meg slett ikke mindre heller. Spiser jeg rett og slett for mye? Jeg fullammer som sagt, og går lange turer hver dag (5-6 km eller mer + endel gange fra/til barnehage, butikker etc) Idag har jeg f.eks. spist følgende; (spiser ca tilsvarende ellers også, men stort sett noe mindre brød og mer salat/yoghurt enn idag..) Frokost; 2 skiver med avokado Lunsj; 1 skive med egg, 1 skive med leverpostei og agurk Mellommåltid; en wrap med laks + 5 scampi Middag; scampi, ris og stekte grønnsaker Kveldsmat; 2 skiver med avokado Drikker dessuten et par kopper kaffe iløpet av dagen, men ellers drikker jeg kun vann, alt fra 1 til 3 liter pr døgn, avhengig av hvor varmt det er..
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2010 #2 Skrevet 23. juni 2010 Synes ikke du spiser for mye... Spørs jo om hvor mye ris du spiser da...og om du har sweet chillisaus f. eks til rekene... og yoghurt er det mye sukker i. Men bra du får i deg litt fett av avokadoen og egg, det trenger du... Lykke til. Bra at du spiser mange måltider om dagen
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2010 #3 Skrevet 23. juni 2010 Spiser ikke mye ris, kanskje et par håndfuller? Har aldri chilisaus e.l. til rekene, liker ingen former for saus, og bruker det aldri. Eneste jeg av og til har bittelitt av er allioli.. Yoghurt spiser jeg kanskje 3-4 ganger pr uke, men spiser da bare et lite porsjonsbeger pr. gang. Det hender jeg spiser mellommåltider enda oftere enn beskrevet over her. En banan, litt oppkutta grønnsaker eller et par havrekjeks. Er OFTE sulten for tida, men regner med det skyldes amminga..? HI
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2010 #4 Skrevet 23. juni 2010 Det er i hvert fall mye mer enn jeg spiser i løpet av en dag og jeg slanker meg ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå