Anonym bruker Skrevet 23. juni 2010 #1 Skrevet 23. juni 2010 Forsikrer dere kattene?????? Er det mulig? Greit nok at man blir glad i dyr og sånn, men å forsikre katt, marsvin osv??? Har skjønt mange gjør det med hunder siden de er dyre i innkjøp, men aldri om jeg hadde forsikret katten.
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2010 #2 Skrevet 23. juni 2010 Jeg har ikke forsikret min katt. Men noen gjør det hvis de har en rase katt
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2010 #3 Skrevet 23. juni 2010 kan da ikke være noe som forsikrer en vanlig "bakgårdskatt"?? rasekatt kan jeg jo skjønne at man forsikrer, men ikke en vanlig katt.. Jeg har katt, og jeg er jo glad i den, men han er ansatt som musefanger! Kan han ikke gjøre jobben lenger så blir han erstattet - that's life.
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2010 #4 Skrevet 23. juni 2010 Jeg har forsikret begge mine, den ene er rasekatt, den andre gatemix. Koster da slettes ikke mye. 1400 i året for rasekatten, da har vi dekket livsforsikring på 8000 kr (kjøpesummen), avlsforsikring (hun skal brukes i avl, får igjen penger om hun ikke kan det) og vanlig sykeforsikring (heri også alt av reseptbelagt medisin). 750 kr i året for mixen, det er kun vanlig sykeforsikring. Jeg betaler det mer enn gjerne, jeg vil ikke risikere å bli stående der en vakker dag om katten blir påkjørt og bare kan reddes ved en operasjon til 30 000 og lure på om jeg har råd til å ta den med til veterinær. Jeg har også hund som er forsikret. Grunnen til at de er forsikret er ikke fordi de er så "dyre i innkjøp", men fordi jeg er glad i dem alle- ja, faktisk er jeg glad i kattene mine også, ikke bare hunden!- og ønsker å kunne gi dem den medisinsk hjelp de måtte behøve uten å tenke på økonomien.
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2010 #5 Skrevet 23. juni 2010 Jeg betaler ut 100.000 kr dersom din katt blir overkjørt! Alt du trenger å gjøre er å betale inn 1000 kr årlig til mitt firma, Cat Insurance. (Er vel ingen som kan drive på sånn?)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå