Anonym bruker Skrevet 23. juni 2010 #1 Skrevet 23. juni 2010 Var ute å kjørte i sted med min 8 mnd gamle datter i baksetet når bilen bak meg kjører "rett oppi ræva mi", og gjør det helt til jeg kommer fram på kjøpesenteret. Hadde jeg hivd meg på bremsa så hadde han ikke hatt sjans å stoppe. Kjente det kokte innvendig og hissige meg snur meg og gir han så tydelig beskjed som jeg får til at han skal komme seg til helvete lengre bak. Neida.. Blåst som han sikkert er viser han ikke tegn til å se meg engang. På tilbaketuren skjer det samme og da kjenner jeg at jeg er så hissig at jeg har mest lyst å trykke hardt på bremsa slik han fyker inni bilen min - og jeg tror faktisk jeg hadde vært truende til å gjøre det om det ikke hadde vært for at jeg hadde med barnet mitt. (Det var 50 sone) Vinker han bak så godt som det lar seg gjøre, og han svarer med å nærme seg enda mer. Jeg viser han langfingern og han fortsetter med å provosere.. Ligger fremme i setet og geiper. (En kar i 50 åra) Er det flere som blir like hissig i bilen? Hadde mest lyst å mose det stygge trynet hans...
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2010 #2 Skrevet 23. juni 2010 hehehe hadde du gjort sånne ting mot meg så hadde jeg iallefall ikke lagt meg lenger bak... Å jeg jeg har roadrage til gangs, men vise finger og geipe gjør jeg faktisk ikke. i dette tilfelle ville jeg ha senket farten dramatisk og sluppet vedkommende frem.
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2010 #3 Skrevet 23. juni 2010 Du kunne bare senket farten til sneglefart, enten så kjører han forbi eller så er du så irriterende at han vil nok ikke gidde å gjøre det så ofte. Spesielt morsomt hvis du gjør dette i begynelsen av en oppoverbakke og har en sprek bil, for da kan du bare gasse på når den bak har mistet farten (funker ikke hvis han bak har en sprekere bil;P) Jeg er enig med deg at det er fryktelig irriterene, unødvendig og dumskap å ligge i ræva på bilen foran!
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2010 #4 Skrevet 23. juni 2010 Jeg holdt fartsgrensa. (Jeg må presisere at jeg ikke er en sinke i trafikken - (de hater jeg også), men jeg gidder ikke kjøre 1.5 meter bak bilen foran meg utenom hvis det er en langstrekning og jeg skal forbi. Faens møkkfolk som ikke kjører skikkelig! Fingeren går opp automatisk i bilen - tuter gjør jeg også - (Har bodd i NY og lagt til meg uvanene derfra;)
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2010 #5 Skrevet 23. juni 2010 Det var to forskjellige personer - (det kom nok ikke fram skikkelig i hovedinnlegget). To stykker som MÅTTE kjøre oppi ræva mi på en time. 'AArgh.. Hi.
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2010 #6 Skrevet 23. juni 2010 Jeg har kjørt endel i Europa og skal love deg at fingeren kommer aldri opp når jeg kjører.. Om det er vandrehistorier eller sannhet vet jeg ikke, men iallefall så har mange opplevd enorme konsekvenser pga den fingeren skal vi tro det vi hører...
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2010 #7 Skrevet 23. juni 2010 Slik er jeg også - klarer ikke å la være å vise fingeren til idioter på veiene.. Burde sikkert ha et sinne-kurs;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå