Anonym bruker Skrevet 23. juni 2010 #1 Skrevet 23. juni 2010 Jeg har vunnet tror jeg.. Har dyttet i meg enorme mengder søppelmat i dag og jeg som egentlig skal prøve å bli kvitt bilringen min.. Tror ikke det skjer til i morgen gitt. Er det noen som slår meg? - Fem kjekser - en kvikk lunsj - en stor pose ostepop. - en stor plate melkesjokolade - nesten en hel liter cola - Nesten en hel pose sprømix - 0,33 l med 7up - pizza til middag Det verste er at jeg egentlig er småspist... Så nå sitter jeg her med en enda større bilring rundt midjen og er stinn som fy...
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2010 #3 Skrevet 23. juni 2010 Har du spist mat i tillegg til alt dette? Tror neppe noen slår deg. At et menneske alene kan kan spise alt dette alene er for meg helt ubegripelig. Du driver med en slags form for selvskading? Om dette er trenden for deg bør du helt alvorlig oppsøke profesjonell hjelp. Ellers tror jeg nok du får diabetes og hjerteinfarkt før du runder førti. (helt sant!)
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2010 #4 Skrevet 23. juni 2010 Aner ikke... Har vel en periode nå hvor jeg vil spise stort sett alt jeg kommer over, om noen dager så spiser jeg ingenting igjen som vanlig.. Pleier å ha perioder i syklusen da jeg overspiser, men aldri så enormt...
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2010 #6 Skrevet 23. juni 2010 Gratulerer....! : ) Uff...ikke noen god følelse du sitter med nå tenker jeg. Men det går jo over. Ny dag i morgen!
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2010 #7 Skrevet 23. juni 2010 Ja, har spist tre brødskiver itillegg... Hi, det er jeg som svarte under her også..
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2010 #8 Skrevet 23. juni 2010 Hei Hi Jeg har også litt som deg. kan spise myyye i perioder og akkurat denne perioden spiser jeg myyyye vet ikke hvorfor egentlig men... angrer veldig da etterpå for egentlig har jeg vært flink å gått ned 20kg på 1 år men nå har jeg gitt opp litt..vil ikke gi opp men:(
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2010 #9 Skrevet 23. juni 2010 Dette kunne jeg fint klart også. Heldigvis ikke til vanlig, men hvis ånden kommer over meg - step aside sier jeg bare - the champion is here:-)
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2010 #10 Skrevet 23. juni 2010 Hadde jeg visst hvorfor jeg i perioder spiser mer en en hel barnehage på tur så hadde jeg gjort noe med det. Så jeg aner virkelig ikke, det er en av de dagene hvor jeg aldri blir mett. Jeg pleier ALDRI å oppleve det å være sulten. Pleier å passe på å spise regelmessig og til faste tider sammen med barna. Hi
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2010 #11 Skrevet 23. juni 2010 Jeg syns jeg var ille, men ikke fullt så galt 6 knekkebrød 2 hamburgere 1 pølse 9 sjokoladekjeks 10 (!!!!) nektariner
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2010 #12 Skrevet 23. juni 2010 Jeg har spist: Tre rundstykker med mye smør og nugatti En halv grillet kylling og potetsalat en pose potetgull en stor skål med is en halv kebab ( spiste opp mannen sin, haha) nesten en liter med fanta mange twist en dobbel daim en porsjon rømmegrøt Så er vel ikke langt unna, hehe. Jeg er tynn som en strek så spiser det jeg vil sånn sett. Men det er jo ikke bra for kroppen, kjenner meg uggen. Men spiser til vanlig ganske sunt da, får bare noen dager en hunger på alt mulig. I morgen er det fjelltur og sunnere kost;)
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2010 #13 Skrevet 23. juni 2010 haha. jeg har også hatt en slik dag. Er ikke sååå mett altså. Men gsus, ingen bra dag i kostholdet for min del. Er normalt flink, så er ikke overvektig, bulimisk, anorektisk, ortorektisk eller noe. Bare glad i mat, og må tenke over hva jeg putter i munnen. Noe jeg IKKE har gjort i dag. En hamburger med pommes på restaurant (ikke mcen, burger king el) En halv kvikklunsj En halv banan Ny hjemmelaget burger med potetbåter og hvitløksdressing Et stykke med kake med kremost.. 2 tab xtra brus En liter fun light saft omtrent.. Drøyt mett.. Men har trent i halvanne time pluss en liten spasertur.. Men langt i fra nok til å svi unna det der. Slikt som skjer, ny dag i morgen, og ny uke som bare kan bli bedre.
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2010 #14 Skrevet 23. juni 2010 hehe jeg skjønner ikke att du får plass til alt det der ! trur jeg hadde spydd før jeg kom halveis ! I dag har jeg spist: 1 skrive til frokost. Laks til middag. grilla pølse med brød i dag. Og skal ha meg en twix sjokolade til en film straks.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå