LilleBanan blir storebror Skrevet 23. juni 2010 #1 Skrevet 23. juni 2010 Var på kontroll i går helt umoden og hodet ikke festet. I går kveld fikk jeg ubehagelige kynnere som etterhvert ble på grensa til vonde soppas at jeg våknet av de. I dag er slimproppen kommet, en del blodslim hvertfall og takene er vondere ca 10 min mellom og varer borti 1 min. Var på sjekk på føden og hodet var nå festet og 2cm åpning men tror ikke helt moden. Kan dette stoppe opp nå da? Fikk selvfølgelig ikke en eneste vond sammentrekning når den ctg greia var pá....
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 23. juni 2010 #2 Skrevet 23. juni 2010 Jeg husker bare fra min første fødsel at slimproppen gikk på morgnen og reiste til sykehuset og ble sendt hjem igjen pga ingen åpning osv. På kvelden gikk vannet og 2,5 timer senere var han ute!!! Masse lykke til! Hadde selv en liten blødning i går med masse vonde tak som gav seg i natt. Disse takene er nå kommet tilbake. Men tror ikke det skjer noe riktig enda med meg da.. (36+3)
LilleBanan blir storebror Skrevet 23. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 23. juni 2010 Åh ok, spennende dette termin i dag jeg da. Det høres jo ikke ut som det er lenge igjen for deg heller
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 23. juni 2010 #4 Skrevet 23. juni 2010 Nei håper ikke det da han er god og stor allerede. har skikkelige tak ikveld, men er vel maserier som kommer til å holde på i flere dager (uker) Håper du er igang. Kjipt å gå over. masse lykke til. klem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå