Gå til innhold

Om mannen din hadde vært utro, og ikke angret..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde du tilgitt han da, eller hadde du pakket sakene til deg og barna og reist?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hæ, har han vært utro og så sier han at han angrer ikke?

Da hadde jeg blitt pissesur og reist, ja! Han fortjener IKKE tilgivelse når han sier at han ikke angrer! Eneste han burde gjøre er å be på sine knær om tilgivelse, fortelle hvor mye han angrer og at noe sånt aldri skal skje igjen!

Skrevet

Hadde pakket så klart. Ville aldri blitt hos en mann som ikke ville ha meg - og bare meg.

Skrevet

Hadde sparket han i ballene og kastet han på dør, og sett om han angret seg da;)

Skrevet

Hvordan kan forholdet være liv laga hvis han ikke angrer? Da vil han jo enten være med den andre, eller så mener han at han har rett til å bolle i andres hus. Man kan tilgi mye, men ikke en som ikke vil tilgis.

Skrevet

Hadde ikke tilgitt noen som ikke angret nei, er du gal.

Ikke sikkert jeg hadde tilgitt selv om han angret heller, men det er et annet spørsmål...

HAdde forøvrig ikke pakket mine og barnas saker og reist, jeg hadde pakket hans og sagt at han fikk reise.

Skrevet

Om han ikke angrer har han vel heller ikke bedt om tilgivelse?

Om han ikke angrer mener han vel at han har rett på å være utro når han føler han trenger det eller fortjener det?

Det betyr vel ganke enkelt at det er en mann som ikke kan være trofast, som mener det bare er sundt å knulle litt rundt og oppleve mer enn en partner..

Det kan godt hende han elsker deg likevel, og det finnes de som lever i såkalte "åpne fohold" og har det greit sånn, men kan du leve med det?

Jeg kunne ikke levd med det!

Skrevet

Var det et spm??? Nei vettu hva!! Jeg hadde kastet han på dør og sendt tingene etter!! Han er da ikke verdt energien du har brukt på å skrive dette innlegget engang!! Fysj!!

Skrevet

hadde nok uansett kasta fyren på dør jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...