tommeliten og lillemy Skrevet 23. juni 2010 #1 Skrevet 23. juni 2010 Har bestilt meg ny tlf, og han bak disken sa jeg måtte ha noe som heter mobilsurf i tillegg. Jeg stoler jo på "fagfolk", men har sett litt på telenor sine sider og der står det litt anderledes enn hva han sa. Jeg spurte om jeg kunne være så mye jeg ville på f.b, han sa jadda.. Jeg spurte om ungene kunne sitte på you-tube. han sa jadda.. Meeen, på sidene til telenor står det at det er inntil 500 MB dette gjelder (99 kr) og at max for en mnd er 599!! Litt forskjell kanskje..? Har jeg blitt lurt? Og hvor mye er 500 MB egentlig? Jeg aner ikke...
vildejenta Skrevet 23. juni 2010 #2 Skrevet 23. juni 2010 Fra telenor: MobilSurf lar deg surfe gjennom 500 MB i måneden til en fast lav pris. 500 MB gir opptil 20.000 mobiltilpassede sider eller opptil 1000 standard nettsider (en standard nettisde er ca 0,5 MB, 1 VG forside 1-2 MB). Eller du kan streame YouTube kontinuerlig i 4 timer. Altså du får 500MB inkludert i månedsprisen for mobilsurf, men alt du bruker over 500MB må du betale ekstra for, men max 599 i mnd.
tommeliten og lillemy Skrevet 23. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 23. juni 2010 Hmm.. var å kikka på telenor siden jeg å, men fant ikke ut noe. Tusen takk! Ble litt klokere nå.. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå