Gå til innhold

Kan det være infeksjon??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Het siden onsdag forrige uke har jeg vært dårlig,svimmel,kvalm,hodepine,tett nese halsvond osv..ikke i form idet hele tatt.tok prøver hos legen men de viste ingenting.

Jeg pleier ikke være dålig så lenge og i går var jeg såå svimmel at jeg ikke kunne reise meg opp.idag frøys jeg litt og svettet rett etter helt plutselig.

Er det noen andre som har opplevd det samme?

fått pencilinkur i dag men skal jeg ta det da prøvene viste alt ok på mandag?

Takknemmelig for svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

legen hadde vel ikke gidd deg penicillin om det ikke hadde vært grunn for det, eller?

Skrevet

På mandag var jeg hos legen og alt var ok.

og legen sa at hvis jeg ik ble bedre skulle jeg ringe i dag så skulle jeg få pencilin. derfor fikk jeg det.

derfor lurte jeg på om jeg skal ta dem eller avvente siden prøvene påmandag var ok.

HI

Skrevet

tipper du har en virusinfeksjon og at du er dehydrert og dermed blir svimmel. god bedring

Skrevet

Hva slags prøver var det du tok?

Regner jo såklart med at du tok crp, og den var fin?

Synes det er litt rart at han har skrevet ut antibiotika til deg, hvis det ikke er noen åpenbar infeksjon. Trodde de fleste legene var ganske restriktive angående det...

Men, det gjør jo ingen skade å ta de, så lenge du tar hele kuren.

Ser bare ikke helt nytten i det, om alle prøvene var fine..

Uansett, god bedring :)

Skrevet

Takk dere:)

Ja det var crp og halspinneprøve hehe eller hva det kalles.

jeg pleier aldrig være dårlig såå lenge av gangen men hun sa at det kan være virus og det kan ta lang tid å bli kvitt.

Siden jeg hadde vondt i bihulene så var legen kanskje reddjeg skulle få bihulebetenelse hvis det ikke ga seg derfror hun kanskje skrev pencilin.

Jeg vet at pencilin ikke hjelper mot virus derfor ville jeg spørre dere om jeg kanskje skal avvente eller om det kan være en infeksjon på G.

unskyld ekkel detaljer men slimet og snørra var veldig grønn om mandag om det har noe åsi.

Tusen takk for svar dere:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...