....mammatilto... :))) Skrevet 23. juni 2010 #1 Skrevet 23. juni 2010 Gjør de dette samtidig eller venter man til det har gått 6uker med tanke på infeksjoner osv. ?????
It's all about me Skrevet 23. juni 2010 #2 Skrevet 23. juni 2010 Jeg gjorde det samtidig med ks. Tok 10 minutter ekstra og merket ingenting annet enn det.
....mammatilto... :))) Skrevet 23. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 23. juni 2010 har du noen gang angret ?? Jeg blir 35 og tenker at jeg ikke vil ha flere barn - det samme sier mannen min ....
Fjerteberte Skrevet 23. juni 2010 #4 Skrevet 23. juni 2010 Hvis du ender opp med KS, sørg for at det blir gitt beskjed om at du skal steriliseres! Da blir det gjort samtidig, og du betaler ingenting for det. Hvis ikke tar du det opp med fastlegen din på 6 ukers kontrollen. Han/hun sender da inn en søknad for deg, og så er det bare å smøre seg med tålmodighet og begynne å spare penger. Vesla her er halvannet år, og jeg venter fortsatt på å bli kalt inn for å få dette gjort! ( Tror papirene mine må ha blitt rota bort...). Koster rundt 6000 kr!
It's all about me Skrevet 23. juni 2010 #5 Skrevet 23. juni 2010 Angrer vel sånn ca hele tiden. MEN Det er fordi jeg elsker å gå gravid og synes jeg er på mitt mest sexy da. Det alene er ikke grunn nok til å få flere barn, så når jeg skyver egoismen til side og tenker fornuftig har jeg ikke angret et sekund. Vi har 3 friske og snille barn, er 33 og vil oppleve litt etter at barna er store også. Så i vår situasjon var det veldig riktig å gjøre det )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå