Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

guuud eg er så tjokk:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tjokk? Har du jokket?

Skrevet

Neida, spis et eple og gå en sein sommertur. Opp av sofaen og hopp (og da regner jeg med du ikke er sjuk og ikke kan/skal trene)

Jeg har nettopp vært på yoga og det er kjekk trening. Ikke så pustepes som mye annet. Hva med en pilatestime på ditt lokale treningssenter?

sa hun nyfrelste treningsnarkomanen borti gata ;)

Skrevet

hva enn jeg spiser og hvor mye eg trener så rikker ikke magefettet på seg.. gir snart opp. prøvd alt jo:( utenom yoga! takk for tipset!

Skrevet

Værsego!

pilates da?

windsor pilates er fine dvd´er om du ikke er på senter.

Denne treningsformen er hard, men enkel. Trener core-musklene, altså mage/rygg.

Men skal du virkelig ha bort fett så er nok sykling og jogging å foretrekke, men kanskje er det kjekt med noe pilates eller yoga først, bare for å komme i gang. Det er ikke lett, ikke morsomt og slettes ikke artig å jogge med en stor kropp.

Skrevet

og matinntaket er jo en like stor del av det hele da.

Rett mat til rett tid. Hva med å legge inn alt du spiser på feks myfitnesspal.com? Omtrent samme som greteroede sin vekttklubb, men denne regner ut hvor mye kalorier du kan spise ekstra de dagene du trener. Du legger inne hva du har trent og hva du spiser, så regner den ut masse artig for deg.

Beklager reklamen, jeg bare synes den er så kjekk å bruke nå som jeg teller litt kalorier selv.

Skrevet

For og være ærlig har ikke den type treningsform falt meg inn og prøve enda. Men no skal jeg gi det ett forsøk! Er to år siden fødselen. La på meg 30 kilo, gikk ned 10, men har stått fast der siden. Spiser etter boken, og sykler på sykkel hjemme i stuen. Kanskje kroppen min ikke er laget til og klare og kvitte seg med det "overflødige". Er motivert som bare det. Tror jeg trener på feil måte. Men flotte tips, verdt og prøve:) No ble kvelden nett litt bedre:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...