Anonym bruker Skrevet 23. juni 2010 #1 Skrevet 23. juni 2010 Olivia Amelia Serine Serina Nathalie Hedvig Nicoline
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2010 #4 Skrevet 23. juni 2010 På hvilket grunnlag? Det jeg mener er finest, styggest, rarest?
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2010 #8 Skrevet 23. juni 2010 Bare ett??? ok Serina likte jeg aller best men eneste navnene jeg ikke likte på listade var Nicoline og Nathalie.
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2010 #9 Skrevet 23. juni 2010 Hedvig De andre blir for lange (flere stavelser).
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2010 #11 Skrevet 23. juni 2010 Alle navnene var stygge unntatt Olivia og Hedvig.
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2010 #14 Skrevet 23. juni 2010 Nicoline eller Olivia Josefine er også nydelig da:)
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2010 #19 Skrevet 23. juni 2010 Mannen mener ; Olivia Jeg mener ; Amelia
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2010 #21 Skrevet 23. juni 2010 Måtte desverre velge 2, Amelia & Nathalie:) Hedvig, er det et jente navn?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå