Gå til innhold

Noen har som har Macbook?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte en Macbook for ca 3 år siden. Etter litt etter et år så ble den pluteselig helt svart i skjermen og når man prøver å skru den på så kommer det bare at den ikke finner harddisken sin. Slik har den vært nå i 2 år fordi vi har hatt andre bærbare pcer. Men nå tenkte jeg at jeg skulle sende den på reperasjon imorgen siden vi nå egentlig ikke har en bærbar pc. Regner med at reperasjonen blir ganske dyr så vurderer heller å kjøpe en ny Mac. Men er det andre her som har Mac og som er fornøyd? Og hva slags Mac har dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du burde ha levert den inn med en gang på reklamasjon, nå blir det trolig dyrt å fikse den ja.

Har en MacBook 13" og en iMac 27". Storfornøyd med begge deler, men minimac´en besvimte for litt siden. Da hadde hovedkortet røket men jeg fikk nytt og det var reklamasjon så jeg betalte ingenting annet enn hastegebyr fordi jeg hadde eksamen da.

Kommer aldri til å kjøpe pc igjen, Mac er definitivt best:-)

Skrevet

Hehe... Jada, jeg vet at jeg skulle ha levert den inn med en gang, men hadde ikke behov for den så da ble den bare lagt i en skuff og der har den ligget frem til idag.

Skrevet

Til tross for at det er en Mac er den ikke noe å reparere på med den alderen, man regner tre år som levetid på pcutstyr. Har ikke mac selv, men har veldig lyst på. Men det er så dyrt..

Skrevet

Jeg har en Macbook 13" kjøpt høst 2006 og en iMac kjøpt jan 2007. Jeg har vært så fornøyd med dem og skal aldri aldri aldri ha en pc igjen. Jeg er IKKE dataflink, men klarte å lære meg macbooken min helt alene og på noen dager. Kan mer med den enn jeg noensinne kunne på en pc. Ingen av dem har kræsjet noen gang (ble lei av å kjøpe nye pc'er fordi de kræsjet hele tiden), men hd'en min døde og jeg mistet alt som jeg ikke hadde backet opp (siste 6 mnd). Jeg trodde ærlig talt at en Mac ikke kunne få slike problemer, noe jeg ser nå er bare latterlig. Likevel er jeg superfornøyd med Mac'ene våre.

Jeg er ellers enig med Monajenten, mac'en din burde vært levert inn på reklamasjon da problemet oppsto, men om det er et problem med harddisken, så er det mulig at du fortsatt kan få fikset det. Min hd døde nemlig i slutten av desember, like etter at det hadde gått 3 år og min AppleCare var utgått. Fikk hjelp av en her inne, men hun klarte ikke fikse det. Min fant heller ikke hd'en, ble bare en mappe med spørsmålstegn på skjermen. Likevel fikk jeg den reparert uten kostnader til meg da en hd er forventet å vare lenger enn 2 år, og dermed er reklamasjon på den 5 år i Norge. Ring Apple og få tildelt en reparasjonsnummer og da kan du ta den til nærmeste Apple butikk og få reparert den., muligens på reklamasjon (kommer an på hva problemet er).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...