BikkjeBisk Skrevet 23. juni 2010 #1 Skrevet 23. juni 2010 Jeg har et litt ekkelt problem... Nå er det 2 mnd siden jeg fødte lille snuppa vår. Og siden da har jeg hatt illeluktende utflod. Det lukter rett og slett råttent. Jeg vet ikke om det er pga det var avføring i fostervannet under fødselen eller om det er pga jeg ammer. Og jeg må også bare si at jeg dusjer hver dag så det er ikke for at jeg er uhygienisk Er det noen som har hatt dette problemet og vet hvor lenge det varer eller hvordan bli kvitt det?
Tante Gustava Skrevet 23. juni 2010 #2 Skrevet 23. juni 2010 Nevnte du det for legen din på 6ukerskontroll? Syns du burde gjøre det. Råtten lukt kan være et tegn på infeksjon eller annet, uten at det behøver være det altså!
BikkjeBisk Skrevet 23. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 23. juni 2010 Skal dit i neste uke.. men synes det er så rart for det har vært slik hele tiden siden snuppa kom til. Er ikke noe gøy og gå rundt og stinke!
rima Skrevet 23. juni 2010 #4 Skrevet 23. juni 2010 Høres ut som en infeksjon. Kan tilogmed være en rest av morkakeskorpa som ikke er kommet ut... Dersom du synes det blir verre før du skal til legen til uka, synes jeg du burde få fremskyndet timen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå