Gå til innhold

Vektøkning!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var hos JM idag.

Lagt på meg 4 kg på 2 uker!!

Er varmen sier hun.

Åssen skal dette ende.

18 kg til nå. 36+4 uker.

Og er stor i utgangspunktet.. Huff

Noen andre som merker varmen,vann i kroppen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg la og på meg 4 kg på 2 uker (36+3) Har gått opp 16kg til nå og merker at jeg har fått vann i kroppen nå pga varmen ja! Vi får trimme det av oss etter fødselen med barnevogna hehe.

Skrevet

Jeg vet ikke hva jeg har lagt på meg enda jeg, fordi JM har ikke veid meg, MEN JA!! merker at jeg hovner opp på hender og føtter...

heldigvis forsvinner vannet etter fødselen da, men resten som har sittet på kroppen etter første svangerskap osv SKAL av! :o)

Skrevet

Hei dere!

Vil bare si at jeg synes dere er heldige :)! Jeg er 33 uker uker nå og har kun lagt på meg 7kg. Er tynn fra før og jeg strever faktisk med å få noen ekstra kilo.... spiser og spiser, men jo mer jeg spiser jo mer øker forbrenningen virker det som. Håper det tar seg opp litt de siste ukene for lurer litt på hvordan det skal gå når jeg (forhåpentligvis) begynner med amming og sånt. Så nyt kiloene og vær glad dere har litt i "reserve" når den lille kommer ut :), jeg skulle gjerne ha gått opp det dobbelte, minst!

:)

Skrevet

Har kun lagt på meg 9kg, er i uke 38. Opp 0,5kg bare siste fire ukene, så her er det null vanni kroppen hvertfall. Utrolig heldig der føler jeg!

Trøste deg med at vannet går vel raskt vekk hvertfall, etter fødsel :)

Skrevet

Jeg vet ikke hvor mange kg jeg har lagt på meg i det siste... Men har MASSE vann i kroppen.. Føttene ser ut som elefantbein og ankler har jeg omtrent ikke lenger :D

Ganske komisk at det faktisk går ann å få sånne bein.. Er veldig glad for at alt dette forsvinner så fort babyen er ute av magen og disse 5 ukene håper jeg bare raser avgårde.. Bare prøve å gjøre det beste ut av det disse ukene, sitte med avkjølende fotbad og ha beina høyt ved enhver anledning :)

Skrevet

Samme her Juli4.

Kiloene bare hopper på meg for tia, håper virkelig noe er vann, for å si det sånn.

Er i uke 40 nå, har lagt på meg 22 kilo....får en jobb etter fødeslen med å bli kvitt dette, men det lille vindunderet er uansett verdt det!

Skrevet

Jeg tenker ikke så mye på kiloene som kommer rasende på nå for det er vann som forsvinner etter fødselen. Det er verre med de som stormet på i begynnelsen.... det er ikke vann og de må trimmes av! Vel vel bare å finne fram gode tursko og vandre gode turer med poden i vognen.....:-)

Skrevet

Heisann. Jeg fikk et lite tips ang vann i kroppen. Spis bananer og drikk masse vann. Jeg har ikke vann i kroppen og trur da at det er bananene he he:-) Lykke til i sommervarmen jenter:-)

Skrevet

Bananer og vann? Det går jo fint an :-) Fikk beskjed av jordmor og lege at jeg måtte drikke masse vann og være i bevegelse. Jeg drikker og drikker vann og går tur hver eneste dag.. Skal sannlig ta med en banan i lommen som energikick også! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...