Gå til innhold

Fiskerens gryte fra Nestle - Æsj!


rima

Anbefalte innlegg

Lillebror fikk for en liten tid tilbake smake fiskerens gryte. Matglad som han er syntes han jo det var godt. Problemet var konsistensen. Den var helt suppete og hadde liksom ikke grytekonsistens. Dersom dere enda ikke har prøvd å gi lille suppe, så kan jeg fortelle at det er mer gris enn stas altså!

 

Jeg skrev en mail til nestle og fortalte om suppa. Var bare noen få biter i suppa og den så ikke noe særlig ut. De fortalte at råvarene måtte ha kokt i stykker. Som kompensasjon skulle de sende meg et gavekort i posten slik at jeg kunne ta ut varer fra dem. De beklaget veldig.

 

Selvsagt kan det skje feil, men man burde vel strengt tatt ha noe slags system som fanger opp sånt. Jaja, det nytter å klage tenker jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

uff og æsj. Har ikke kjøpt fiske produkter på glass- grunnen er at svigers en gang fortalte at når hun åpnet det til min samboer npr han var barn så brakk hun seg nesten av lukten.... hehe..... er ikke hysterisk for slikt men har bare ikke klart å gjøre det, er sikkert mye bedre nå

 

 

Men takk for beskjeden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt det nytter å klage da:)

 

Jeg har prøvd fiskeboller og fiskegratengen. Fiskebollene var godkjent og nam nam hos lillemann, men fiskegratengen smakte han en skje av så brakk han seg. Den lukter også vemmelig synes jeg.

Men han spiser fiskegrateng når jeg lager det selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...