Gå til innhold

Bloggen til en pedofil


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis en mann tvinger en kvinne til samleie mot hennes vilje så blir han en voldtektsmann. De færreste heterofile menn, som ikke har tilgang på sex blir voldtektsmenn av den grunn. Jeg regner med at det samme gjelder for pedofile. Selvfølgelig vet en heterofil/homofil mann at kjærligheten kan dukke opp når som helst, mens en pedofil vet at det aldri kan bli aktuelt. Det er vel derfor det er ekstra tungt å leve med en slik legning også. Jeg ser ikke helt problemet med at de skal få hjelp til å forholde seg til sin legning, og kunne ha noen å prate med som vet hvordan det er.

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

FORKASTELIG!! helt enig med deg som sier han skiver motstridende..

 

han er manipulativ og prøver og rettferdigjøre tankene sine...fys!!

 

 

“Barn har seksuelle følelser for andre fra cirka 5 års alder.”

“alle legninger handler om et komplisert samspill mellom natur, biologi, sosiologi og ytre miljø”

 

dette får meg til å høres ut som han nesten skal ha litt av skylden over på barnet også.. herregud! han skriver om hvordan barn er seksuelle fra de er foster. hva har d med saken å gjøre???!?!

 

 

“Jeg sliter ikke fordi jeg vet det er feil å tenke sånn. Jeg sliter fordi det er trist å ikke tenne på voksne, fordi jeg kanskje aldri vil få egen familie, fordi vi ikke har noe hjelpeapparat, og fordi folk har en så negativ holdning til det. Men jeg sliter ikke fordi jeg tenker sånn.”

 

 

ikke mye medlidenhet til barna her.. meg meg meg meg!! å atter egosentriske drittsekken!

 

var d ikke han som synes d var så synd på barna som ble misbrukt litt lenger opp??

skjønner at han "sier" han ikke har gjort noe med fantasiene sine enda, men fysjameg! hvordan kan man tenne på et barn??!?!?

Skrevet

Jeg forstår heller ikke hvordan man kan tenne på et barn, men så er jeg heller ikke pedofil.

 

Men jeg tror ikke han velger å være det, og jeg tror ikke han gjør det for å være ekkel!

 

Jeg er bare sjeleglad for at jeg tenner på skjegg og muskler, og at det er tillatt at jeg gjøre det! Hadde noen kommet og sagt at det var forbudt og at jeg var ekkel og burde dø, så hadde jeg hatt et problem!

Skrevet

Minn mann er sadist og jeg er masochist- Dvs han tenner på å påfføre smerte, jeg tenner på å få den. Men, det er ett stort men her, han er ingen misshandler eller overgriper fordi jeg er tilgjengelig for dette høyst frivillig. Han ville ALDRI ha gått ut og gjort dette mot noen som ikke vil. Det er forskjellen mellom en sadist og en overgriper og det er vel også det som er forskjellen mellom en pedofil og en overgriper....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...