Brillefint - Jadda! Skrevet 23. juni 2010 #1 Skrevet 23. juni 2010 Jeg har i det siste lurt på dette altså. Hehe. Man skal altså lure på mye rart. Men hvis man er sykepleier/hjelpepleier eller i andre yrker som krever turnusjobb, og man blir alenemor - må man bare finne seg en annen jobb da? Jeg har jobbet i turnus og må si at de seinvaktene var tunge og kjedelig å ha mange av. Derfor hadde jeg "tørna" fullstendig dersom jeg måtte ha ekstra seinvakter p.g.a. noen i kollegiet ikke kunne jobbe sein. Men samtidig - hjelpes - hva skal man gjøre om man er utdannet sykepleier med studielån og hele pakka!?
Lovemelikeyoudo Skrevet 23. juni 2010 #2 Skrevet 23. juni 2010 Har en svigerinne som jobba turnus som hjelpepleier, men hadde da selvsagt barnevakt;)
Brillefint - Jadda! Skrevet 23. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 23. juni 2010 Ja, men det dukker jo sikkert opp dager da det ikke passer for noen... hmmm Hun har vel kanskje mye familie i nærheten?
Hufsla Skrevet 23. juni 2010 #4 Skrevet 23. juni 2010 hos oss har vi ei som deler 50% med faren, og de ukene hun har ungen jobber hun dagvakter, de andre jobber hun kveldsvakter. Og så må man nok satse på villige barnevakter...
Lovemelikeyoudo Skrevet 23. juni 2010 #5 Skrevet 23. juni 2010 HUn hadde lite familie i nærheten, men de hun hadde stilte opp ja;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå