Makko med to små gutter Skrevet 23. juni 2010 #1 Skrevet 23. juni 2010 Er bare i uke 10, og i gå satte bekkenløsninga inn i fult monn! Har kjent det litt noen uker alt, men nå er det slik at jeg sliter med å gå normal. Å holde følge med gutten på snart 2 år måtte jeg bare gi opp i dag. Hvordan skal dette ende? Noen med erfaring med bekkenløsning så tidlig?
Galskapens overhode Skrevet 23. juni 2010 #2 Skrevet 23. juni 2010 dro til lege med smertefull bekkenløsning allerede i uke 7 med nr 2.. gikk til behandling fra uke 13. Varmebehandling og massasje + svømming Denne gangen merket jeg det ikke før uke 10.. Men lkjenner det mest når jeg har vært veldig aktiv på dagen.. Verst å gå på butikken..
petite fleur Skrevet 23. juni 2010 #3 Skrevet 23. juni 2010 Jeg skjønte at jeg var gravid pga bekkenløsning :-/ Dessverre har det bare blitt verre og verre for meg, hverken trening eller fysiobehandling har hjulpet. Men det betyr jo ikke at det ikke hjelper for deg!
Bolle i ovnen [HØYGRAVID] Skrevet 23. juni 2010 #4 Skrevet 23. juni 2010 Ja, begynte rundt den tiden selv. Startet behandling da jeg var 11uker, fysio og to ganger vanntrening med fysio i uken. Nå er jeg 38uker og har hatt to nesten smertefrie måneder, men frem til det var det ille! Få henvisning til fysio, ta til deg alle råd og TA HENSYN til bekkenet allerede nå, ellers blir det fort verre! Lykke til
mulle-mamma Skrevet 24. juni 2010 #5 Skrevet 24. juni 2010 Jeg har slitt med bekkenet litt ut i svangerskapene begge de to gangene tidligere, men denne gangen kom bekkenplagene allerede et par dager før jeg kunne ta test... Så jeg dro strake veien til fysio som jeg har brukt før og deretter til lege. Er 50% sykemeldt, har vært siden starten og jobber kun halve dager. Får litt fysio behandling, sykler litt (det fungerer bra, men jeg kan ikke gå særlig langt) og tar det ellers med ro. Håper å komme igang med bassengtrening snart - over sommeren. Jeg har stort sett fine dager nå (bortsett fra når jeg prøvde meg på en liten runde med støvsugeren en kveld og lå i to dager etterpå...) lite smerter hvis jeg tar hensyn: går veldig lite og legger meg og hviler når jeg kjenner at det er eneste hjelpen. Mitt råd: gå til lege, få evt sykemelding eller gjør tilpasninger som fungerer på jobben og henvisning til fysio. TA HENSYN - da kan du likevel fungere resten av svangerskapet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå