Anonym bruker Skrevet 23. juni 2010 #1 Skrevet 23. juni 2010 En jeg vet om har nå i tre år mottatt OS p.g.a. sin sønn som ble til ved one-night-stand. Nå er hun gravid igjen - uten noen barnefar ved sin side... Så da vil hun jo fortsatt få OS. Det er jo supert at man har slike bidrag, slik at man holder seg på fote økonomisk inntil man finner en løsning. Det er supert at man kan få økonomisk støtte slik at man ikke må ta abort p.g.a. økonomi. Men dette var vel litt vel tilfeldig???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå