Gå til innhold

Tilfeldig eller ikke? Hva tror du?


Anbefalte innlegg

Skrevet

En jeg vet om har nå i tre år mottatt OS p.g.a. sin sønn som ble til ved one-night-stand.

 

Nå er hun gravid igjen - uten noen barnefar ved sin side... Så da vil hun jo fortsatt få OS.

 

 

Det er jo supert at man har slike bidrag, slik at man holder seg på fote økonomisk inntil man finner en løsning. Det er supert at man kan få økonomisk støtte slik at man ikke må ta abort p.g.a. økonomi. Men dette var vel litt vel tilfeldig???

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor bry seg? Gjeeeesp..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...