Gå til innhold

Du ser aldri en bugaboo mamma med teppe over vogna :-p

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trauste simo mødre og emmaljunga fans er de som henger stygge helsetepper forran vognåpningen. Ser ut som uteliggere som kommer drassende med alle sine eiendeler i en trillvogn dekket med flagrende tepper, som en skulle tro de brukte til å dekke over seg selv der de sover på en benk i parken om natta. Under vogna ligger bager og poser med ukas shopping.

Hjelper ikke å pynte seg selv, verken med klær, sminke eller hår styling om man kommer dyttende på et slikt lass, med flagrende tepper.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

herregud,skaff deg en hobby!!!

Skrevet

Hehe, nytter ikke å se perfekt ut når man ikke greier å trille vogna over brostein med høye hæler med ei sånn vogn, tihi...

Takke meg til trauste simo, som det går an å trille og som barnet har det godt i, juhuuuu

Skrevet

og før skrivepolitiet tar meg:

Hehe, nytter ikke å se perfekt ut når man ikke greier å trille vogna over brostein, med høye hæler på bena og ei sånn vogn, tihi...

Takke meg til trauste simo, som det går an å trille og som barnet har det godt i, juhuuuu

Skrevet

Interessant at du skulle si det. Trillet tur med 2 venninner som har Bugaoo idag og begge hadde tepper foran vogna.

Skrevet

Bogaoo-vognene er lagd for dverger...

Skrevet

Oj.. bogaboo.. hehe

Skrevet

Det var da svært da: Bugaboo!!!

Skrevet

Enig i at den er laget for "dverger". Den ser ut som en dukkevogn ved siden av min mann og meg som begge er svært høye.Alle jeg kjenner som har den er lave da..

Skrevet

Haha, det stemmer på meg ihvertfall. Har Bugaboo og aldri hatt teppe over vogna. Ikke med denne vogna eller med eldstedatteren min da jeg hadde Urban Jungle:).

Skrevet

Ps. Jeg er 180cm og triller så fint med min Bugaboo så:). Med et enkelt grep blir håndtaket så langt og fint så:):).

Triller jeg på steder med brostein bytter jeg lett og greit over til vinterhjul.

I Spania er Bugaboo kjempepopulær. Der er det INGEN som henger teppe over kalesjen.

Skrevet

I know! Thank you!!!!!!

Skrevet

Jeg synes nå det ser tåpelig ut jeg da. Føler også at babyen ligger så langt nede. Jeg har flere spanske venninner med barn og alle har faktisk Bugaboo. He he.. om de har teppe foran vogna har jeg ikke tenkt på.

Skrevet

Jeg har emmaljunga og aldri teppe over :o)

Jeg ville ha en god og stødig vogn som jeg kunne trille overalt med og med god plass til babyen. Jeg er kjempe fornøyd :o)

Skrevet

Jeg har bodd flere år i Spania og der er det tydeligvis en kjent og opplagt sak at teppe ikke har noe over kalesjen å gjøre. Bugaboo er mye oftere å se der enn her, og jeg har bodd på 2 forskjellige steder i landet.

Jeg synes Bugaboo er de fineste og mest praktiske vognene uansett hvor høy man er. Vognbagen er lenger enn de fleste andre så jeg er ikke enig i at den ser ut som en dukkevogn.

Skrevet

Jeg har emmaljunga og jeg bruker ikke teppe over ;)

Ung mor er jeg også, når vi først drar inn unødvendig info og rare konklusjoner her. ;p

Skrevet

Hehe, det var jo dagens, HI! Blir dere ikke lei av denne tåpelige diskusjonen??

Og forresten: Bugaboovogner er fryktelig stygge. Greit nok at det er teleskophåndtak på, så høye folk også kan trille den, men ungen ligger jo nesten nede på bakken..

Takke meg til TFK!;)

Skrevet

gjeeeesp...at dere gidder

Skrevet

Det er nok ikke fordi bugaboo-mødrene er så mye mer opplyst om farene ved teppe foran vogna, heller det at de ikke vil dekke til det de tror er en stilig statusvogn.

(For ordens skyld, så har jeg ingen av de vognene du nevner)

Skrevet

Stygg som bare det og passer bare til lave mennesker.

Skrevet

Jeg har hatt både Simo go Emmaljunga, både med og uten teppe over. OG DET SKAL DU DRITE I!!!

Skrevet

Etter å ha bodd mange år i utlandet, skjønte jeg meg aldri på denne teppe over vogna diskusjonen, hadde aldri kommet på å ta teppe over vogna selv, og aldri sett noen med teppe over vogna.

Så kom jeg hjem på ferie, og satt på kafe ved Lille Lunnegården, det var en fin vår dag i mai, og der vraltet det forbi en hel haug med svære digre over dimensjnerte nedlasta barnevogner, med småunger fastspent oppi saueskinnsposer, eller svære vogner med teppe hengende over.

Hadde aldri sett så svære digre barnevogner før. Helt enormt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...