Gå til innhold

"Stakkars deg, dette blir slitsomt"


osima venter 2 små

Anbefalte innlegg

Er stort sett det jeg får høre når folk hører vi venter to til. Ingen som fatter hvordan vi skal klare 4 barn, og særlig to på en gang.

 

Var jo et lite sjokk med en gang, men nå bare gleder vi oss og håper alt vil gå bra. Tenker mye går på innstilling og, vi vet at det kommer til å bli slitsomt, men på en koselig måte, og vi er jo to om dette.

 

Blir bare litt lei av å høre den kommentaren hver gang jeg forteller det er to der inne..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er helt enig - hadde vært mye hyggeligere om folk i det minste startet med "å, så hyggelig!" Selv har jeg fibromyalgi, og strever med mye smerter og utmattelse, så jeg får den samme kommentaren som deg, selv om der "bare" er en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hev deg over dem :)

 

Det er du som bestemmer om det blir slitsomt eller ikke :) Er jo bare hyggelig uansett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er janteloven som gjelder i Norge vet du. Og landet domineres av evige pessimister, som må dytte meningene sine over p alle og enhver. SLITSOMT!

Tenk om folk heller greide å glede seg på andres vegne.

Selv får jeg masse kommentarer på at jeg er så liten. Det vises ikke på meg at jeg er gravid, og dette skal jeg visstnok være overlykkelig over, for da er visst mitt svangerskap lettere enn om jeg gikk med en stor og struttende mage.

men det de ikke vet er at jeg gjennomgår et høyrisikosvangerskap, det vises jo ikke utenpå.

Kommentarene er jo bare sårende. Siden jeg ikke har en struttende mage, er det heller ingen som tar hensyn til meg, som for eksempel, slipper meg foran i den kjempelange køen i kassa til butikken. eller er litt ekstar forsiktige så de ikke bare løper seg på meg på overfylte plasser.

Folk burdte tenke mer over hva de sier ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk kan si mye rart når de uttaler seg om ting de ikke har greie på!

 

Tenk om dere skulle hatt den innstillingen;"Uff, dette blir slitsomt! Hvordan skal vi klare å ta vare på 4 barn...?"

 

Nei, ikke hør på dem! Er klart dette går bra :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :)

Synes du er heldig jeg, Jeg venter nr 3, skulle egentlig ønske det var 2 der inne men må nok bare vente og se om det blir en nr 4 i løpet av noen år, hvis ikke må jeg klare eg med 3! :)

Eneste som har lurt på om jeg virkelig ville ha en til er bestemor på over 80 år, som begynner å synes alle unger er slitsomme! :)

Man er da bare heldig hvis man får mange barn! :)

Lykke til med 2 i magen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...