Lille tripsi Skrevet 23. juni 2010 #1 Skrevet 23. juni 2010 Hva arbeider du med? Hva er lønna? Trivs du ? Håper noen gidder å svare
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 23. juni 2010 #2 Skrevet 23. juni 2010 nå er jeg i permisjon men til vanlig jobber jeg på sentralbordet til taxiselskapet her jeg bor. Jobber til alle døgnets tider:) dag/kveld/natt. har opp mot 140kr timen,men tillegg på natt selvfølgelig. 40% tillegg på vanlig natt. Trives veldig godt. Er en super gjeng jeg jobber med(på natta sitter man alene,bortsett fra helgene) og arbeidet er helt ok:) Såå.. det er min arbeidssituasjon:)
Lille tripsi Skrevet 23. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 23. juni 2010 Takk for svar, har alltid tenkt det nesten var 100% tillegg natt, men det er nok feil ja.....
NormaJean Skrevet 23. juni 2010 #4 Skrevet 23. juni 2010 Jeg jobber som sykepleier i nattevakt stilling, trives veldig godt med det:-) lønn varier jo veldig utifra hva slags jobb man har da, hva slags stilling/jobb er det du tenker på? Har du utdanning?
max32 Skrevet 24. juni 2010 #5 Skrevet 24. juni 2010 Jobber på et bofellesskap. Hvilende nattevakt:-) 170 kr timer. 50 kr kveldstilegg. Jobber 10 timer, men får bare betalt for 6. Men jeg slipper å sove når jeg er ferdig på jobb, og hvis jeg vil kan jeg gå på jobb igjen om morningen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå