Gil Skrevet 23. juni 2010 #1 Skrevet 23. juni 2010 Har litt ustabile sykluser. Alt fra 28-35 dager. Første dag av siste mens var 20. mai. Hadde eggløsning rundt 2-6 juni (tror jeg). Tok test fre og søn som var negative, men har ennå ikke fått mensen. Kan jeg være gravid allikevel tro? Er tom for tester nå og tenkte jeg skulle vente et par dager til....leve i håpet litt til ;-)
Dessa ღENDELIGღ Skrevet 24. juni 2010 #2 Skrevet 24. juni 2010 Jeg hadde mistanke om at jeg var gravid 20.mai.. Da skulle jeg ha uka mi rundt den tiden.. Fikk negativ test, og slo meg til ro med det.. Vi dro på partytur til Tallin den helga.. Når jeg kom hjem, følte meg dårlig og tenkte at jeg bare var sliten etter helga.. Men tirsdag tok jeg ny test, og den var jaggu positiv.. Så ja.. Det kan hende det ;D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå