Gå til innhold

Murri murr murr :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

hehe ja jeg har så MANGE murringer nå kommer og går,

Skulle egentlig hatt mensen for 4 dager siden, men har ikke kommet enda. Skal jo ta en test snart, men lurer på om dere som har vært gravide hadde dette den gangen mensen skulle komme men ikke kom? hvis dere skjønner :P hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, mensmurringer uten mens var mitt første symptom. Lykke til med testinga! :)

Skrevet

hehe det var litt lettere forklart :D ja jeg tenkte å teste om 2 dager. så da blir det spennende. går og sjekker HELE tiden om jeg har fått mensen eller ikke, hehe

Skrevet

murret i mange dager hos meg også.. sjekket hele tiden akkurat som deg :)Har hatt det sånn i førsten på begge sangerskapene.. Lykke til! Håper spiren sitter :)

Skrevet

Samme her, tror nok det er et ganske vanlig symptom. På en annen side kan det jo være sånn noenganger når man får mensen også, så det er det som gjør det hele så frustrerende. Man kan ikke vite, og går og leter etter tegn. Mine første symptomer var mensmurring og en uforklarlig "utenfor meg selv" følelse i kroppen.. Det var noe som var annerledes på en måte, uten at jeg greide å sette fingeren på hva.. Jeg testet positivt tre dager før ikm..

Lykke til med testing:-)

Skrevet

Så rart, ano 16:32. Jeg "visste" at jeg var gravid en uke før jeg testet, selv om jeg ikke var prøver OG gikk på p-piller. Merkelig det der, men jeg bare skjønte det. Jeg syns det er litt fascinerende hvordan vi damer merker sånt :)

Skrevet

Ja vi damer har den 7 sans pleier jeg å si :) hehe

Sluttet på p piller for 3 mnd siden og etter det har vi bare hoppet av i svingen. MEN man kan jo bli gravid forde. skjer det så skjer det. Jeg har jo veldig lyst, samboer ønsker å vente litt, men han sier at det går helt bra om det skjer :) nå murrer det igjen. må løpe å skjekke. haha

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...