Mamma til 2 søte jenter Skrevet 23. juni 2010 #1 Skrevet 23. juni 2010 Her skal vi være hjemme, som vi pleier med små barn. Vanlig hverdag for oss, så eldste datter blir så utrolig sutrete og trøtt i morgen om hun er så lenge oppe. Vi skal kose oss med hjemmelaget pizza nå i ettermiddag. Og ellers blir det fotball-vm som vanlig i disse tider.
hippopotamus! Skrevet 23. juni 2010 #2 Skrevet 23. juni 2010 Vi skal grille nå i ettermiddag og hvis ikke ungene er for trøtte skal vi ned å se på bålet i kveld. Men det tennes ikke før klokka ni så vi får se hva det blir til.
Gjest Sekretøsa Skrevet 23. juni 2010 #3 Skrevet 23. juni 2010 Vi skal på stranda og grille, kose oss med gode venner og god mat Bålet tennes kl 22, og ungen er med ) Bhg er stengt her i morgen, så det gjør ikke noe om de er våkne lenge
petite fleur Skrevet 23. juni 2010 #4 Skrevet 23. juni 2010 Hadde jeg ikke vært så innmari gravid, skulle vi dratt et sted og tent bål og grilla pølser osv, men vi får ta det til neste år. I stedet skal vi dra til foreldrene mine og spise rømmegrøt, nam :-)
Lemonia Skrevet 23. juni 2010 #5 Skrevet 23. juni 2010 Nei, hadde ikke engang fått med meg at det er St. Hans, vi pleier ikke gjøre noe spesielt. Mannen er på guttekveld etter jobb og jeg og gutten vår skal grille laks og spise is og bare kose oss. :-)
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 23. juni 2010 #6 Skrevet 23. juni 2010 Pleier ikke feire noe spesielt denne dagen vi.. Men jeg skal på brygga sammen med noen jenter i kveld da
CMH Skrevet 23. juni 2010 #7 Skrevet 23. juni 2010 Jeg skal drikke vin, hehe. Ingen planer ellers Regner her, så ingen bål.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå