Gå til innhold

Gravid igjen, 3 mnd etter fødsel??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer litt på en ting..

Sluttet amme da nurket var 4 uker( nå 13 uker), har enda ikke fått mensen. Har den siste tiden vært trøtt og kvalm og hatt noe blodig/slimete utflod..

Kan jeg være gravid tro? Eller kan det være andre årsaker? Noen som har peiling??

(jada, vet det bare er å ta en test.. ;-) )

Videoannonse
Annonse
Gjest Filifjonka
Skrevet

Du kan være gravid hvis du har hatt ubeskyttet sex. Og selv om dere har brukt f.eks kondom så er det ikke 100% sikkert det heller. Du får eggløsning før mensen, så selv om du ikke har hatt mensen enda så er det en mulighet.

Ta en test!

Skrevet

Husk at hormonene dine kan være på bærtur ganske lenge etter fødselen, så slit spotting kan være veldig normalt. Har du hatt ubeskyttet sex kan du jo være gravid, og som du sier, bare en test viser det. Men sjansen for at du bare er litt "ustabil" i reproduksjonssystemet er nok større.

Skrevet

Jeg er ingen ekspert og ikke alle er like, men jeg og lurte på dette da mini var 9 uker:) Jeg var kvalm hver morgen, ekstremt trøtt og hadde skikkelig mensmurringer.. Men etter to negative tester og mensen sannsynlig kom tilbake så tror jeg nok ikke jeg er gravid:) nå er mini 11 uker og føler meg ikke særlig gravid:)

billige-tester.no har bra utvalg til en billig penge:) sender i posten og får innen 3-4 dager:)

Lykke til:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...