MammaTil-3-Prinsesser=) Skrevet 23. juni 2010 #1 Skrevet 23. juni 2010 itter her og fyller ut papirene ang permisjon nå og blir litt forvirra.... Har fått bekrefta at fra og med 1. juli i år trenger ikke mor å ha jobba 50% for at far skal ha rett på permisjon. Dvs at hvis tvillingene våre drøyer an i ei uke te nå så må far ha 10 av ukene med permisjon. Dette er jo fantastisk, men så lurer jeg på, siden jeg har jobba ca 20% bare, vil det da si at far MÅ ta ut 10 uker permisjon med kun 20% av si egen lønn? Isåfall er jo regelen helt på tryne spør du meg.... Vi kommer jo te å gå konk! Hehe
Trultemora er presseklar!! Skrevet 23. juni 2010 #2 Skrevet 23. juni 2010 Har du valgt 80 eller100% permisjon da? Er jo ut fra det det bestemmer hvor mye dere får betalt!
~sjiraff~ Skrevet 23. juni 2010 #3 Skrevet 23. juni 2010 Far får sin egen lønn de ukene han skal ha perm. Men dekningsgraden må være lik på begge. Dvs har du 80 % lønn får han det. Har du 100% får han det. Økonomisk sett lønner det seg med 100%.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå