Anonym bruker Skrevet 23. juni 2010 #1 Skrevet 23. juni 2010 Hvor gamle er dere? Er 28 og skal begynne å studere til høsten, føler meg litt gammel..
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2010 #2 Skrevet 23. juni 2010 jeg er student. er 29 og føler meg sånn passe voksen.kommer vel litt an på hvilket sudie og skole/universitet en studerer ved. noen steder er det jo mange rett fra videregåendefolk og da føler jeg meg gammel som ei ku, men studerer på blindern og har møtt mange mange andre "gamlinger" så koser meg veldig.
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2010 #3 Skrevet 23. juni 2010 Jeg skal ta de tre siste fagene i studiekompetansen til høsten.. Og jeg er gammel jeg!! Blir 33 Gikk i klasse med en som var passert 50, men merket ikke noe på det =)
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2010 #4 Skrevet 23. juni 2010 Skal ikke studere før om 2 år - om alt får etter planen. Må først fullføre vgs. Jeg er 19.
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2010 #5 Skrevet 23. juni 2010 Er 33. Fulltids-studie i enda et halvt år framover.. Har to små:-)
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2010 #6 Skrevet 23. juni 2010 om jeg kommer inn skal jeg studere til høsten. er 29. ferdig utdannet når jeg er 33 da.
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2010 #7 Skrevet 23. juni 2010 Jeg er 21 år og student (har permisjon akkurat nå), Jeg ser mange som studerer som er eldre enn meg (og deg), så jeg syns ikke du skal grue deg :-) Lykke til med studiene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå