Gå til innhold

Er det mange studenter eller kommende studenter her?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor gamle er dere? Er 28 og skal begynne å studere til høsten, føler meg litt gammel..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er student. er 29 og føler meg sånn passe voksen.kommer vel litt an på hvilket sudie og skole/universitet en studerer ved. noen steder er det jo mange rett fra videregåendefolk og da føler jeg meg gammel som ei ku, men studerer på blindern og har møtt mange mange andre "gamlinger" så koser meg veldig.

Skrevet

Jeg skal ta de tre siste fagene i studiekompetansen til høsten.. Og jeg er gammel jeg!! :P Blir 33 ;) Gikk i klasse med en som var passert 50, men merket ikke noe på det =)

Skrevet

Skal ikke studere før om 2 år - om alt får etter planen.

Må først fullføre vgs.

Jeg er 19. :)

Skrevet

Er 33. Fulltids-studie i enda et halvt år framover.. Har to små:-)

Skrevet

om jeg kommer inn skal jeg studere til høsten. er 29. ferdig utdannet når jeg er 33 da.

Skrevet

Jeg er 21 år og student (har permisjon akkurat nå), Jeg ser mange som studerer som er eldre enn meg (og deg), så jeg syns ikke du skal grue deg :-) Lykke til med studiene!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...