Gå til innhold

noen gode ideer der ute???

Anbefalte innlegg

Skrevet

tulla mi på 5,5 måned flyttet over i sportsdel for en måneds tid siden, hun ligger fortsatt helt flatt mot meg. til nå har jeg hatt ett lammeskinn fra nøstebarna i bunn av sportsdelen, men ser nå at dette blit aaaaltfor varmt, stakkar er jo kliss våt når jeg tar henne opp. derfor kommer spørsmålet, er det noen som har noen gode ideer som jeg kan ha i bunn av sportsdelen istedenfor lammeskinn?? vil ha noe lunt og godt i bunnen til henne... noe som går an å anskaffe seg i butikk og ikke på nett, liten tolmodighet til å vente på ting som bestilles på nett!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åssen vogn har du da?

Skrevet

Hva med et tynt leketeppe, helseteppe, eller bare ta madrassen fra bagdelen av vogna og legg oppå sportsdelen?

Spørs jo hvor dere bor, men her på østlandet synes jeg ikke man trenger særlig mye i vogna nå når sommeren er her.

Skrevet

har en teutonia og bor i nord. vil ha noe som er mykt å deilig, så det blir godt for tulla å ligge i den, samt at jeg vil det skal være noe jeg kan klippe/kutt hull i til seler for at det ikke skal bli så klumpete...kanskje en liten overmadrass kanskje...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...