ღBellღ&gulletღ Skrevet 23. juni 2010 #1 Skrevet 23. juni 2010 Hvorfor klarer ikke alle å skrive hovedmomente i overskriften!? eks: hvordan feirer dere,,,,,,, SÅ MÅ EN INN Å SE PÅ INNHOLD.......4års dagen? Dette er ikke ett aktuellt tema, hvorfor kan den ikke skrive hva det gjelder: Overkrift : 4 års dag! Tenk dere om, er du en tidstyv?
The Bad Gal Skrevet 23. juni 2010 #3 Skrevet 23. juni 2010 Om en har så dårlig tid at to klikk ekstra er verdifull tid tapt, så bør man vel strengt tatt disponere tida si bedre enn å tjatte rundt på dib uansett?
Gjest Skrevet 23. juni 2010 #5 Skrevet 23. juni 2010 Er ikke alle som syntes at det er noe poeng vet du...! Vi er jo litt forkjellige her inne, og om du er redd for å kaste bort viktig tid; Finn deg en annen plass å henge.....! Alt her inne er tidstyveri! Jeg skulle ha vasket og ryddet i dag, men pga dib, ble det ingen ting.... =(
Let's hear it for the boys! Skrevet 23. juni 2010 #6 Skrevet 23. juni 2010 Akkurat som om det vi holder på med her inne er så utrolig viktig. "Faen ta deg! Du lurte meg til å kaste bort ett dyrebart minutt som jeg kunne brukt på å lese et VIKTIG innlegg!" PS: Faen ta deg, HI! Nå lurte du meg til å tro at dette innlegget var VIKTIG! Hvordan skal jeg nå få tid til å lese de VIRKELIG viktige innleggene?!
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 23. juni 2010 #7 Skrevet 23. juni 2010 Å herre, du sitter inne her og klager over at folk kaster bort tiden din? Den kaster du bort selv. Kom deg ut i sola, og bor du ett sted det ikke er sol, synd for deg.
Gjest thricane Skrevet 23. juni 2010 #8 Skrevet 23. juni 2010 ikke noe problem nå som vi har et bredbånd som fungerer, men da vi hadde edge mobilt bredbånd, så var det irriterende når innlegget man åpnet var helt uten interesse. for det tok laaaang tid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå