Anonym bruker Skrevet 23. juni 2010 #1 Skrevet 23. juni 2010 som regel føler vi damer oss tykkere enn det vi egentlig er,men jeg føler meg av alle ting slankere enn det jeg er! jeg er ikke overvektig eller noe, ganske slank type. jeg går rundt og føler meg vel i egen kropp og tror jeg har tynne lår og helt flat mage men får BESTANDIG et tilbakeslag når jeg skal prøve klær,lårene er ikke så tynne at det er mellomrom mellom de når jeg står med føttene helt sammen og lovehandles er jo der for faan!magen er ikke helt flat heller... hva er det med meg da? går rundt sånn å tro se vel om meg selv! husker Katherine Heigl (Izzy i greys anotomy) sa at hun gikk rundt og trodde hun var penere enn det hun var og hun fikk en liten vekker når hun så bilder av seg selv.(hennes ord!) så kanskje jeg "lider" av det samme? Synes dere det (jeg!) er rar?eller er det flere av oss som har det slik?
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2010 #2 Skrevet 23. juni 2010 gratulerer, du føler deg vel i din egen kropp! Hadde en større andel kvinner gjort det hadde verden vært spart for mye frustrasjon. Gled deg heller over det og nyt sommeren:-)
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2010 #3 Skrevet 23. juni 2010 Gratulerer med et sunt kroppsbilde. Sannsynligvis er du mer avslappet og komfortabel med deg selv enn du ville vært hvis du ikke hadde følt deg vel i egen kropp. Faren er jo bare at folk liker deg bedre siden du liker deg selv.
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2010 #4 Skrevet 23. juni 2010 Haha da er vi to! Og jeg syns det er helt fantastisk Tror det må være tyngre å gå rundt å tenke på at kroppen ikke er fin, man tar seg ikke bra ut og at man må huske på å suge inn magen til en hver tid Jeg er kjempeglad i kroppen min Og jeg er helt normal, dvs flotte kvinnlige former med bump nederst på magen, formfulle hofter og lår med tilhørende rumpe. Og de "fantastiske" kjærlighetshåndtaka
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2010 #5 Skrevet 23. juni 2010 Åh, så fint!!! Hørtes sinnsykt deilig ut!!! Fortsett å være stolt av deg selv - er sikker på at det stråler av deg! God sommer!!!
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2010 #6 Skrevet 23. juni 2010 Jeg hardet akkurat som deg. Det er deilig, men litt farlig også. Jeg veide meg for noen uker siden og fant ut at jeg pr deffenisjon var blitt "overvektig" selv om jeg fortsatt følte meg slank og fin. Dermed holder jeg på å slanke meg (det går helt fint) så jeg kommer ned på "normalvekt" igjen. Spørs om jeg ikke bør veie meg en gang i månden eller noe i fremtiden så jeg ikke blir like overasket igjen ;-)
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2010 #7 Skrevet 23. juni 2010 Skjønner at det er ikke når som helst på dønget man må legge ut sånne innlegg. Jeg gjorde det for en stund siden og ble bare hetset for at jeg kunne oppfordre andre til å tenke sånn. Tenk om de ville være tynne? Hahaha! Nei, jeg syns dette er helt fantastisk lesing! Hold fast på det!!!! Vi blir aldri så vakre som vi vil være (når vi tenker medias bilde), så det er like greit å bare synes en er mer enn flott nok som vi er! Vi ér jo det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå