Gå til innhold

Idag sprakk jeg og de ble skikkelig baluba her...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du kan si jeg er ganske lei av at sambo er ute og farter fra 9-4 ca hver dag hvor han sitter hos sin mor eller tante og røyker og drikker kaffe, mens JEG tar vare på vår datter, er dagmamma og vasker huseiers hus og i tillegg rydder vår leilighet fra tiden 8-4, jeg gjør at vi har 2000 mindre i husleie, har 4500 ekstra i mnd og alt jeg skal gjøre er og sitte hjemme og være en husmor på 50-tallet.....

For at jeg skal få lov og ha fri og kose meg med kun datteren min og i tillegg få slappet av om kvelden så endrer det med at fra 12-14 så vasker jeg oppe hos huseier annen hver dag.

Så er det alltid typisk at når klokka blir 4 og jeg har lyst og finne på noe kune oss 3/meg sambo og vår datter.. så orkr han ikke, han orker ikke kjøre ut til dit og dit, Nei da vil han sitte hjemme og ikke gjøre noe,.

Så til poenge, idag fikk han ei møkksur kjærring som klikket i vinkel når han sa han skulle ta turen ut. så nå sitter han her da og bare glaner på pcen... Men han har fått klar beksjed at når ungene våkner går jeg ut med dem og han skal få rydde leiligheten :P;)

Føles deiligt og endelig få ut at han ikke kan gå og leve som han er alene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herrejemini...Hva med å få seg jobb? Din mann altså......

Hadde ikke kunnet levd med en mann som tilbragte dagene med "kaffeslaberas"....På hue og ræva ut.

Skrevet

joda, han driver på og prøver og finne jobb, han skal på skole og ta noen timer innen for it for og få noe ektra og gå på ang på jobb;)

vi har hatt det sånt siden nesten helt fra begynnelsen av forholdet, og det ha vert deiligt frem til jeg ble dagmamma.

Hilsen HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...