Gå til innhold

Aua i ryggen! :-/ Hva var det...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk plutselig så vondt i ryggen, korsryggen. Ble vondt og så kom det stikkende smerte i puls-tempo, som et slags "tikk tikk tikk".

Noen som har hatt det samme? Bare skjedd akkurat NÅ, så jeg vet ikke om det kommer igjen...... :-P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje bare ren og skjær innbildning i håp om at noe skjer snart.....? :-P Kommer ingenting mere ivertfall........

Aldri kjent den smerten før da...

Skrevet

Vi har vel fått noen nye aua'er alle sammen i løpet av svangerskapene - men satser for din skyld på at det skjer noe snart, da:)

Skrevet

Ja, hehe, har vel det....! Takk i like måte du :-)

Skrevet

det er nok helt normalt.. Ting vokser inni magen og da blir diverse organer og sener strekkt og flyttet på, det kan gjøre vondt :)

Skrevet

Huff, var nok sikkert bare noe sånnt, ja.... Vil føde NÅ! Samboeren min er så opptatt myyye av juli måned, så kunne ønske vesla kom nå snart.... Vesla og jeg vil ikke sitte her alene fra starten av...

Men hun kommer nok snart, sendt bestilling på henne og fyrer av med kjærringråd, men også myyyye søvn og hvile :-)

Skrevet

Jeg også har kjendt denne pulserende stikkingen.. skikkelig ekkelt!

Du har vel termin samtidig som meg? 9. Juli? Her satser jeg på fødsel i løpet av kommende helg :-)

Skrevet

Ja, jeg også satser på fødsel til hælga ;-D Tar fullmånen med storm ;-) 9. juli er terminen her også, ja!

¨Våkner om natta også av slike smerter, så veldig spennende, uansett hva det er så er det sikkert i det miiiinste èn god ting! Nesten alt vondt er godt nå på slutten........ :-P

Skrevet

Helt enig i det altså.. tenker at hver "vondter" er et steg nærmere fødsel :D Blir spennende å se om det skjer noe nå da :-)

Har begyndt å bli ganske lei av å gå gravid, og orker nesten ikke tanken på at det er en hel mnd til ungen garantert er ute (om jeg går to uker over)... Så velger heller å være evig optimist og leve i trua :-)

Skrevet

Huff, ja, viss jeg går en måned til så tror jeg at jeg må hentes i ambulanse uansett, for da orker jeg nok ikke røre meg mere..... :-P

Merker at det tar på nå ja. Idag har jeg vært utrolig kvalm i tillegg til smerter her og der, er til å bli sprø av! Men tenker bare at jeg sikkert ikke er så langt unna ;-) Jeg blir like fortvila om jeg IKKE har vondt en dag! Da er det lett å bli svart i humøret, hehe.

Vi får høres! Skriv når du har noe på gang!! :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...