Anonym bruker Skrevet 23. juni 2010 #2 Skrevet 23. juni 2010 Hvis du trives blant overklassen på Bygdøy, så bare slå til. Regn med at prisene der er 50-100 pst. over nivået i forhold til gjennomsnittet for Oslo ellers. Men det er kort vei til badestranda. Er også en naturiststrand der, hvor man altså bader nakne.
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2010 #3 Skrevet 23. juni 2010 penger er ikke prob, masse arv osv men er det der Rike folk bor og ikke frogner nå??
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2010 #4 Skrevet 23. juni 2010 En del trafikk ned til Dronningen der, men ellers fint område. mannen min bodde i Mellbyedalen en stund og stortrivdes der i hvert fall.
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2010 #5 Skrevet 23. juni 2010 Huk Aveny er ikke ved Huk altså, men helt på den andre siden av Bygdøy.
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2010 #6 Skrevet 23. juni 2010 Det bor rikfolk både på Bygdøy og på Frogner (men på sistnevnte sted er det også helt "vanlige" folk, dvs unge par som leier). Bygdøy er et veldig typisk vestkantstrøk, med mange svære villaer og store hager. Et stort minus å måtte sitte i bilkø hver eneste morgen og ettermiddag, samt i helgene, når det er badevær.
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2010 #7 Skrevet 23. juni 2010 Eller den går over hele øya da, så huset kan like godt være helt på den andre enden. Og om det er det huset jeg tror HI mener så er det på den andre siden.
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2010 #8 Skrevet 23. juni 2010 okei jeg trodde frogner var der de Rikeste bodde men takk for svar.
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2010 #10 Skrevet 23. juni 2010 okei men dersom dere kunne kjøpe hvilket hus dere ville i hele norge, ikke tenk på penger, HVOR ville dere bodd? hi
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2010 #11 Skrevet 23. juni 2010 Utenfor byen, men i pendleavstand til Oslo sentrum.
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2010 #12 Skrevet 23. juni 2010 Du har flere steder for fiffen i Oslo. Noen mer og noen mindre. Det er noen steder på frogner som er veldig dyre, det er strandlinja rundt på bygdøy,deler av Holmenkollen, Vinderen, Slemdal osv. Utenfor har du Snarøya,Nesøya, Høvik, Stabekk.. Altså kystlinja inn til Oslo. Jeg personlig ville bodd ved sjøen på Malmøya, Ulvøya eller Ormøya. Da slipper man samme stigmatiseringen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå