*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 23. juni 2010 #1 Skrevet 23. juni 2010 Ja, jeg vet, sånne fjortissåper er ikke det mest intelektuelle å se på tv:P MEN nå er det nå sånn at jeg følger med på dem:) og det redder uka mi å kunne ha litt tv-tid for meg selv:) Spørsmålene er: Er det ikke laget flere episoder av gossip girl enn de som er vist på tv i norge? er siste episode der Chuck blir skutt? Er så fryktelig nysgjerrig ,men finner ikke flere episoder? Når kommer den nye sesongen av Vampire Diaries på tv i norge? Takk jenter:)
Bøllefrøet mitt og meg <3 Skrevet 23. juni 2010 #2 Skrevet 23. juni 2010 Det er siste episoden i Gossip Girl ja... Kommer nye til høsten tror jeg
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 23. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 23. juni 2010 fysj! Håper det ja! har lett på sånne sider hvor man kan se serier på nett,men finner ikke nyere episoder.. er de ikke laget enda? de går vel på tv i amerika før de kommer hit?
Mellirs ♂ '10 Skrevet 23. juni 2010 #4 Skrevet 23. juni 2010 Begge seriene kommer det ny sesong av til høsten i USA, når de kommer til Norge vet jeg ikke enda.. Om vi er veldig heldige kommer de litt sent på høsten hit Se http://www.imdb.com/, der står det når de nye episodene er planlagt å komme ut Står fremdeles bare 2010 på de nye sesongene da..
Bøllefrøet mitt og meg <3 Skrevet 23. juni 2010 #5 Skrevet 23. juni 2010 Du har jo andre serier i samme kategori da... One tree hill, The OC; Ugly Betty etc
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 23. juni 2010 Forfatter #6 Skrevet 23. juni 2010 OTH er bra, men ingenting slår gossip girl:) sikler på chuck bass og koser meg med sladder, sexy mannfolk og drittkasting:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå